;
coinex

انتشار اندروید O به تعویق افتاد؛ نام رسمی این سیستم عامل در 30 مرداد معرفی می شود

انتشار اندروید O به تعویق افتاد؛ نام رسمی این سیستم عامل در 30 مرداد معرفی می شوددر اوایل ماه آگوست گزارش شده بود که اندروید O در هفته ی دوم این ماه معرفی می شود و کار خود را آغاز خواهد کرد؛ اما گزارشات اخیر که توسط دیوید روداک، ویراستار ارشد اندروید پلیس منتشر شده، مدعی هستند که انتشار اندروید O به تعویق افتاده است. البته هنوز از دلیل این تاخیر اطلاعاتی در دست نیست.

قبلا شایع شده بود که گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال در اواسط ماه آگوست به نسخه ی نهایی اندروید O مجهز می شوند؛ اما توییت اخیر دیود روداک از به تعویق افتادن این برنامه خبر داده است. او در توییت بعدی خود اعلام کرد که این منبع خبری، چندان معتبر نبوده و احتمالا کمپانی گوگل، برنامه ی کاملا متفاوتی را برای انتشار اندروید O در ذهن دارد. هرچند که برگزاری رویداد راه اندازی بعید به نظر می رسد.

این احتمال وجود دارد که اندروید O هنوز با باگ ها و اشکالاتی مواجه باشد و گوگل قصد دارد قبل از انتشار رسمی آن، تمامی مشکلات را برطرف کند. همچنین برخی شایعات مدعی هستند که گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 که با اندروید O راه اندازی می شوند، اولین دستگاه هایی خواهند بود که به این سیستم عامل مجهز خواهند شد. لازم به ذکر است که این موبایل ها احتمالا در ماه اکتبر (مهر) معرفی می شوند و گوگل قصد ندارد راه اندازی جدیدترین سیستم عامل خود را تا این زمان به تعویق بیاندازد.

کمپانی گوگل در سال گذشته، اندروید 7.0 نوقا را در تاریخ 22 آگوست ( 1 شهریور 2016) و قبل از انتشار برای گوشی های پیکسل، در دسترس کابران گوشی های نکسوس قرار داد. از آنجاییکه این کمپانی، چهارمین و جدیدترین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان خود را منتشر کرده، به نظر نمی رسد که این تاخیر، چندان طولانی باشد. شایعات اولیه حاکی از آن بودند که این غول آمریکایی قصد دارد اندروید O را زودتر از مدعد سال قبل منتشر کند. بنابراین، علیرغم تاخیر به وجود آمده، به نظر می رسد که قبل از 22 آگوست می توانیم شاهدد راه اندازی این نسخه برای گوشی های نکسوس و گوگل پیکسل باشیم.

کمپانی گوگل هنوز نام رسمی اندروید 8.0 را فاش نکرده است. شایعات مدعی هستند که احتمالا نام های Oreo یا Oatmeal Cookie برای این نسخه در نظر گرفته شده است. دیوید روداک نیز مدعی شده که این کمپانی در تاریخ 21 آگوست (30 مرداد) یعنی روز کسوف خورشید، نام رسمی جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید را فاش خواهد کرد.

ال جی وی 20 در سال گذشته، اولین گوشی غیر گوگلی بود که به اندروید نوقا مجهز شد. اما اینبار، به نظر می رسد که گوشی نوکیا 8، اولین دستگاهی باشد که با جدیدترین نسخه اندروید راه اندازی می شود؛ چرا که اخیرا مشخصات آن در بنچمارک گیک بنچ رویت شده و از مجهز بودن آن به اندروید O خبر داده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر