;
coinex

تصاویری از رندرهای رسمی گوشی موتو ایکس 4 به بیرون درز کرد

تصاویری از رندرهای رسمی گوشی موتو ایکس 4 به بیرون درز کردروز گذشته، تصاویر دو مدل از دستگاهی که گفته می شود همان گوشی موتو ایکس 4 باشد در فضای اینترنت منتشر شد. دستگاهی که در تصویر مشاهده می کنید، با طراحی متقارن، حاشیه های تقریبا قطور، گوشه های منحنی و پنل پشتی کمی محدب همراه است. این اسمارت فون در دو رنگ مشکی و آبی روشن دیده می شود که در بدنه ی فلزی صیقلی به نمایش گذاشته شده اند. در پنل پشتی این موبایل، تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان افقی قرار گرفته و فلاش LED دوگانه نیز کمی پایین تر از آن قرار دارد. به نظر می رسد که ماژول دایره ای آن توسط نوعی شیشه محافظت می شود و کمی از سطح پنل پشتی فاصله دارد. مشخص نیست که آیا قسمت فلاش نیز توسط لایه ی شیشه ای محافظت می شود و یا اینکه تنها با پلاستیک پوشیده شده است. البته لایه ی محافظ پلاستیکی در طراحی گوشی های هوشمند، به ویژه گوشی های میان رده، رایج تر است؛ انتظار می رود گوشی موتو ایکس 4 نیز در همین بخش به رقابت بپردازد.

رندرهای جدید گوشی موتو ایکس 4 به تصاویری که اخیرا از این موبایل منتشر شده، شباهت دارد. حاشیه ی بالایی دستگاه به یک لنز دوربین مجهز شده که بنابر شایعات، با کیفیت 16 مگاپیکسل و دیافراگم گسترده f/2.0 همراه است و یک فلاش دوگانه نیز از آن پشتیبانی می کند. گفته می شود که دو سنسور 13 مگاپیکسلی نیز تنظیمات دوربین دوگانه ی این موبایل را تشکیل می دهند؛ البته منبع این رندرها مدعی شده که این موبایل از تنظیمات دوربین دوگانه با ماژول 12 مگاپیکسلی و لنز زاویه گسترده 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. ماژول 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 همراه است. این منبع همچنین مدعی شده که گوشی موتو ایکس 4 از طراحی کامپکت یا فشرده برخوردار خواهد شد. گوشی موتو ایکس 4 به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده و در ابعاد 148.35 در 73.4 در 7.99 میلی متر ساخته می شود؛ این دستگاه 163 گرم وزن خواهد داشت. گفته می شود که کمپانی لنوو که تملک این برند را در اختیار دارد، چهار مدل از این موبایل را برای بازارهای مختلف در نظر گرفته است؛ تمامی این مدل ها با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 630 همراه خواهند شد. گفته می شود بازارهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و اروپا، نسخه ای از این موبایل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را دریافت می کنند؛ این در حالیست که نسخه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در برخی بازارهای آسیا به فروش خواهد رسید. تمامی مدل های گوشی موتو ایکس 4 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهند شد؛ این دستگاه همچنین تاییدیه IP68 را به دست آورده که از ضد آب بودن آن خبر می دهد. علاوه بر این، اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این اسمارت فون اجرا می شود.

در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه در چه تاریخی معرفی خواهد شد؛ با اینحال برخی از معرفی آن در نمایشگاه IFA 2017 برلین خبر می دهند؛ این نمایشگاه از 1 سپتامبر (10 شهریور) کار خود را آغاز خواهد کرد.

4 به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده و در ابعاد 148.35 در 73.4 در 7.99 میلی متر ساخته می شود؛ این دستگاه 163 گرم وزن خواهد داشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر