;
coinex

گیر اسپورت (Gear Sport)، نسل جدید ساعت های هوشمند هیبریدی سامسونگ!

گیر اسپورت (Gear Sport)، نسل جدید ساعت های هوشمند هیبریدی سامسونگ!نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با نام گیر اسپورت کار خود را آغاز می کند. سامسونگ دو هفته پیش اعلام کرد که پروسه ساخت یک وسیله پوشیدنی جدید را شروع کرده است؛ محصولی که یک ساعت هوشمند نیست ولی شباهتی هم به یک دستبند ساده ندارد. سازنده کره ای اخیرا در یک ایمیل از مسئولان شرکت اسمارت لب پلاس (SmartLab Plus) پرسیده است که چگونه می تواند ساعت هیبریدی جدید خود را که به زودی می خواهد از آن رونمایی کند، ارتقاء دهد.

به نظر می رسد که سامسونگ جزییات کمی را در مورد محصول جدید خود منتشر کرده است؛ اگرچه که چند وقت پیش اطلاعاتی هم قبل از جزییات ارائه شده توسط سازنده کره ای، در این زمینه به صورت اینترنتی منتشر شده بود. طبق اطلاعات منتشر شده ساعت هوشمند هیبریدی بعدی سامسونگ گیر اسپورت نام دارد.

مشخصات فنی گیر اسپورت چند وقت پیش در سایت موسسه FCC (سازمان ارتباطات فدرال آمریکا) هم ثبت شده بود. در حال حاضر تنها گفته شده است که این ساعت هوشمند به بلوتوث و وای فای مجهز خواهد شد.

عکس های منتشر شده از طرح اولیه این محصول نشان داده اند که ساعت جدید هم قرار است مانند مابقی ساعت های هوشمند گیر سامسونگ که هم اکنون در بازار موجود هستند، با بدنه ای دایره ای شکل عرضه شود؛ با وجود این اضافه شدن صفت “اسپورت” به نام این محصول از این امر حکایت می کند که این ساعت جدید قرار است که فاصله موجود در بین یک ساعت هوشمند و یک دستبند ورزشی را پر کند.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی در این زمینه که سازنده کره ای دقیقا در چه تاریخی از ساعت هوشمند گیر اسپورت خود رونمایی می کند، منتشر نشده است. اگرچه که می توان انتظار داشت این ساعت در نمایشگاه IFA 2017 که ماه آینده برگزار می شود، در معرض عموم قرار گیرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر