;
coinex

موبایل ایسوس زنفون 4 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ محک خورد

موبایل ایسوس زنفون 4
موبایل ایسوس زنفون 4 (ASUS ZenFone 4) در پایگاه داده‌ای GFXBench رویت شد و جزئیاتی درباره مشخصات و ویژگی‌های موجود در این دستگاه رخ نشان داد.

بر اساس لیست منتشر شده در این بنچمارک، مدل زنفون 4 ایسوس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) است که از یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با سرعت پردازشی 2.2 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این پردازنده توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

پردازنده گرافیکی آدرنو 508 در کنار این پردازنده مرکزی قرار گرفته و بر اساس مشخصات موجود، این پردازنده همان اسنپدراگون 630 است. علاوه بر این، لیست منتشر شده در جی اف ایکس بنچ نشان می‌دهد که در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 12 مگاپیکسلی -البته در لیست 11 مگاپیکسلی عنوان شده- قرار گرفته است و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی (در لیست 7 مگاپیکسل) دیده می شود. تنها مشخصه دیگری که در لیست این بنچمارک وجود دارد، اشاره به دو سیمکارته بودن موبایل ایسوس زنفون 4 است که با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

انتظار می‌رود که کمپانی ایسوس در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد ماه) به طور رسمی آخرین محصول سری زنفون را معرفی کند. دعوتنامه‌های این رویداد ارسال شده و پس از آن مجددا شایعات جدیدی در فضای آنلاین شکل گرفت. به عنوان مثال گفته می‌شود که اسمارت فون زنفون 4 ایسوس با سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی خودنمایی خواهد کرد. این خبر توسط یکی از فاش کنندگان اخبار تکنولوژی منتشر شد و رندر ارائه شده تسط او نیز به همین مورد اشاره می‌کرد. (تصویر شاخص بالا)

موبایل ایسوس زنفون 4 در پایگاه داده‌ای GFXBench رویت شد
لیست مشخصات ایسوس زنفون 4 در پایگاه داده‌ای GFXBench

همچنین پیش بینی‌ می‌شود که ایسوس زنفون 4 تنها محصول معرفی شده در این رویداد نباشد. این کمپانی احتمالا در کنار رونمایی از این دستگاه، گوشی‌های ایسوس زنفون 4 سلفی، ایسوس زنفون 4 سلفی پرو و ایسوس زنفون 4 مکس را نیز به نمایش بگذارد. باید دید که محصولات جدید ایسوس چه عملکردی در بازار موبایل خواهند داشت؟!

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر