;
coinex

مشخصات ال جی وی 30 به همراه تصاویر، قیمت و همه شایعاتی که تاکنون درباره این دستگاه منتشر شده است

مشخصات ال جی وی 30 به همراه تصاویر، قیمت و همه شایعاتی که تاکنون درباره این دستگاه منتشر شده است
مشخصات ال جی وی 30 تاکنون در شایعات مختلفی منتشر شده و تقریبا تمامی ویژگی‌ها و جزئیات مربوط به طراحی این دستگاه خودی نشان داده است.

تاریخچه حضور گوشی‌های سری V ال جی در بازار گوشی‌های هوشمند، تاریخچه چندان طولانی مدتی نیست، اما مطمئنا گوشی ال جی وی 30 یکی از جذاب‌ترین محصولات تولید شده در این سری خواهد بود. این دستگاه با تغییرات اندکی نسبت به مدل قبلی ال جی وی 20 خودنمایی خواهد کرد و یکی از مهمترین تغییرات آن می‌تواند حذف نمایشگر ثانویه در این مدل باشد.

شاید حضور این دستگاه در کنار محصولات قدرتمند دیگری همچون گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل حساسیت‌های رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند جهان را در چند ماه اینده به اوج خود برساند.

گوشی ال جی V30 هنز به طور رسمی معرفی نشده است، با این حال شایعات منتشر شده درباره این دستگاه، اطلاعات نسبتا خوبی را در اختیار ما قرار داده است. تصویری منتشر شده از این گوشی، طراحی آن را به نمایش گذاشته و دیگر جزئیات درج شده از مشخصات ال جی وی 30 آن را به عنوان یک گوشی پرچمدار قدرتمند نشان می‌دهد.

مشخصات ال جی وی 30

مشخصات ال جی وی 30
رندر ارائه شده از ال جی وی 30 در کنار گلکسی اس 8 و ال جی جی 6

مشخصات ال جی وی 30 نشان دهنده وجود دستگاه هیجان انگیزی است که به زودی معرفی خواهد شد. برخلاف ال جی جی 6، این اسمارت فون به اسنپدراگون 835 مجهز شده و حداقل 4 گیگابایت رم خواهد داشت، اما احتمالا نسخه‌ای از آن با حافظه رم 6 گیگابایتی دیده خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه از 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شود و اگر سوال شما این است که با چه مقداری از فضای ذخیره سازی در مناطق مختلف جهان عرضه خواهد شد، باید بگوییم که به لحاظ تاریخی کمپانی ال جی چندان تفاوتی بین مدل‌های خود در سراسر جهان قائل نشده و احتمالا فضای ذخیره‌سازی در مدل‌های ارائه شده به بازارهای جهانی، یکسان خواهد بود.

شایعات اولیه نشان می‌دهد که باتری ال جی وی 30 دارای ظرفیتی در حدود 3300 میلی‌آمپر ساعت بوده و به مانند باتری ال جی وی 20 غیرقابل تعویض خواهد بود. یکی از چیزهایی که در موبایل ال جی وی 30 نسبت به مدل‌هایی قبلی آن ثابت باقی خواهد ماند، فناوری Hi-Fi DAC برای خروجی صدا، کیفیت بالای میکروفون برای ضبط صدا و حالت ضبط ویدیویی است. گفته شده است که ال جی وی 30 یک گوشی هوشمند با محوریت ویدیویی است و البته با توجه به مدل‌های قبلی این دستگاه، ویژگی چندان شگفت آوری نخواهد بود.

دوربین ال جی وی 30

دوربین ال جی وی 30 نیز یکی از بارزترین مشخصات آن است. گفته می‌شد که دوربین ال جی وی 30 از دو سنسور 13 مگاپیکسلی برخوردار است، اما بر اساس آخرین شایعات منتشر شده که در تکراتو نیز به آن پرداختیم، دوربین دوگانه ال جی وی 30 ترکیبی از دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی است.

ال جی می‌گوید که دوربین این دستگاه یکی از فریبنده‌ترین دوربین‌گوشی‌های هوشمند فعلی در بازار است. دهانه دیافراگم گسترده f/1.6 برای اولین بار در سنسور دوربین این گوشی دیده خواهد شد. این مقدار از دهانه دیافراگم باعث می شود تا در مقایسه با سنسورهایی با دهانه دیافراگم f/1.8، چیزی در حدود 25 درصد نور بیشتری وارد لنزها شود. استفاده از لنزهای کریستال شیشه‌ای به جای لنزهای پلاستیکی، وضوح و شفافیت بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

برخی شایعات حکایت از آن دارند که موبایل ال جی وی 30 در موطن اصلی خود، کره جنوبی، با گزینه‌های ذخیره‌سازی اضافی، رنگ‌های جدید و ویژگی‌های جذابی عرضه می شود که در مدل استاندارد آن وجود نخواهد داشت.

جدول زیر می‌تواند تا حدودی مشخصات ال جی وی 30 را در یک نگاه کلی به شما نشان دهد

سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا
صفحه نمایش 6 اینچی آمولد با رزولوشن 1440 در 2880، لبه‌های منحنی و محافظ گوریلا گلس 5
پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام
حافظه رم 4 گیگابایت / 6 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت قابل ارتقا توسط کارت میکرو اس دی
ظرفیت باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت غیر قابل تعویض
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل
صوتی Hi-Fi DAC، ضبط صوتی Hi-Fi، صدای سه بعدی، جک هدفون 3.5 میلی‌متری
اندازه 7.4 در 75.2 در 151.4 میلی‌متر
رنگ‌ بندی مشکی، آبی، سفید
ویژگی‌های دیگر شارژ بی سیم، ضد آب

طراحی ال جی وی 30

بر اساس تصاویر منتشر شده از ال جی وی 30، این دستگاه دارای دوربینی دوگانه با چیدمان افقی سنسورها، درست به مانند ال جی وی 20 دیده خواهد شد. نمایشگر 6 اینچی آن دارای حاشیه‌های باریکی است و البته نمایشگر ثانویه در آن دیده نمی‌شود. گوشه‌های این دستگاه به شکل منحنی طراحی شده و لبه‌های صفحه نمایش آن انحنا دارد.

مشخصات ال جی وی 30

یکی از مهترین و جذابترین ویژگی‌های این اسمارت فون، قابیلت شارژ بی سیم در آن است. این همان ویژگی خاصی است که اپل نیز برای مدل آیفون 8 خود، شدیدا به دنبال اجرای آن است. علاوه بر شارژ بی سیم، ال جی وی 30 با کد حفاظتی IP68 همراه خواهد بود. وجود این کد حفاظتی مانع بسیار بزرگی برای نفوذ آب و گرد و غبار به داخل این دستگاه بوده و ضد آب بودن آن را تضمین می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت ال جی وی 30

یکی از جزئیاتی که با اطمینان می‌توان درباره ال جی وی 30 اعلام کرد، تاریخ معرفی آن است. این گوشی پرچمدار در 31 آگوست برابر با 10 شهریور ماه و قبل از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 برلین به طور رسمی رونمایی خواهد شد و بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، عرضه آن نیز از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز می‌شود.

تاریخ عرضه و قیمت ال جی وی 30

قیمت ال جی وی 30 احتمالا چیزی در حدود 700 دلار خواهد بود، البته به وجود نسخه دیگری از ایمن گوشی با نام ال جی وی 30 پلاس نیز اشاره شده که می‌تواند با برچسب قیمتی 875 دلار همراه باشد.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)