;
coinex

تعداد کاربران اسنپ چت به 173 میلیون رسید؛ تلاش برای گسترش این اپلیکیشن ادامه دارد

تعداد کاربران اسنپ چت به 173 میلیون رسید؛ تلاش برای گسترش این اپلیکیشن ادامه دارداسنپ چت اعلام کرد که تعداد کاربران فعال روزانه ی این اپلیکیشن در سه ماهه دوم سال 2017 به 173 میلیون نفر رسیده است. این میزان در مقایسه با سال گذشته که 143 میلیون کاربر فعال روزانه داشت، پیشرفت خوبی به شمار می رود؛ با اینحال هنوز به تعداد 2 میلیون نفر از برآوردهای وال استریت کمتر است.

آمریکای شمالی همچنان بیشترین تعداد کاربران اسنپ چت را در خود جای داده است. اروپا نیز بازار بزرگی برای اپلیکیشن اسنپ چت به شمار می رود، اما سرعت پیشرفت در این ناحیه، چندان چشمگیر نیست. رشد این اپلیکیشن شبکه اجتماعی در سایر نقاط جهان نیز همچنان آهسته است؛ این احتمال وجود دارد که این روند آهسته، به دلیل ناسازگاری این اپلیکیشن با سیستم عامل اندروید باشد؛ همانطور که می دانید، سیستم عامل اندروید در سایر کشورهای جهان، محبوب تر از سیستم عامل های دیگر از جمله iOS و ویندوز است.

ایوان اسپیگل، میر عامل اسنپ چت در کنفرانس سه ماهه ی دوم اعلام کرد که این اپلیکیشن پیشرفت هایی را در نسخه ی اندرویدی اعمال کرده است؛ اما بخش اعظم آنها به تغییرات زیرساختی نیاز دارد که احتمالا تا سال 2018 به طول می انجامد.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر