;
coinex

پیش فروش برلیانس کراس و استقبال شدید مردم؛ ظرفیت امسال تکمیل!

پیش فروش برلیانس کراس و استقبال شدید مردم؛ ظرفیت امسال تکمیل!

بر اساس اخبار موجود از روز یکشنبه 22 مرداد ماه سال جاری، پیش فروش برلیانس کراس آغاز شد و با استقبال شدید مردم نیز روبه‌رو بود. لازم به ذکر است تمام ظرفیت پیش فروش برلیانس کراس که برای سال جاری در نظر گرفته شده بود، به فروش رسید.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا، دکتر رضا تقی زاده، استقبال شدید مردم از این محصول را اعلام نمود و اشاره کرد که کل ظرفیت پیش فروش برلیانس کراس در سال جاری به فروش رسیده است.

وی ادامه داد که پیش فروش برلیانس کراس با پیش پرداخت 20 و 25 میلیون تومان بوده و مابقی مبلغ در زمان تحویل خودرو که در ماه‌های مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند خواهد بود، به قیمت روز از مشتریان دریافت خواهد شد.

تقی زاده در ادامه در مورد کیفیت خوب محصولات شرکت پارس خودرو و افزایش تولید برلیانس کراس در سال آینده صحبت نمود و اشاره کرد که پیش فروش برلیانس کراس با استقبال بسیار خوبی همراه بوده و تمامی ظرفیت آن در سال جاری تکمیل شده است.

با توجه به اینکه در گذشته پیش فروش و ثبت نام سایر خودروها در این شرکت با مشکلاتی همراه بود، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا از عدم وجود مشکل در پیش فروش برلیانس کراس اظهار خوشحالی نمود و اعلام کرد که خدمات مورد نیاز برای ثبت نام برلیانس کراس در سایت به خوبی ارائه شده و مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد بود که برلیانس سی 3 به صورت رسمی معرفی و ویژگی‌های مهم آن نیز بیان گردید.

این خودرو دارای موتور 1500 سی سی با ۱۶ سوپاپ است و استاندارد آلایندگی یورو 5 را داراست. برلیانس کراس سی 3 قادر به دریافت 5 ستاره ایمنی شده و همچنین گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS و EBD را نیز دارد.

از دیگر امکانات مهم برلیانس کراس می‌توان به کامپیوتر سفری، پاور ویندوز، باز شدن خودکار درب‌ها در هنگام تصادف، سان روف، فرمان برقی، ورود بدون کلید به خودرو، سوئیچ Key less، ریل سقفی، آینه‌های برقی، مالتی مدیا و سقف رنگی مجزا از بدنه اشاره نمود.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر