;
coinex

نمونه اولیه‌ای از گوشی هوشمند هواوی میت 10 در تصویر جدیدی رخ نشان داد

گوشی هوشمند هواوی میت 10
تصویری از نمونه اولیه گوشی هوشمند هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) با شاخصه‌های طراحی نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه در فضای مجازی منتشر شد.

موبایل هواوی میت 10 یکی از گوشی‌های پرچمدار جدید هواوی است که به زودی معرفی خواهد شد، اما انتشار نمونه اولیه‌ای از این گوشی، طراحی آن را آشکار کرده و جزئیات آن را به نمایش گذاشت.

یک از مهمترین مشخصات هواوی میت 10 سیستم دوبین دوگانه آن است که به نظر می‌رسد همچنان از تکنولوژی ساخت لایکا بهره مند خواهد بود. دوربین دوگانه‌ای که با چینش افقی سنسورها همراه بوده و در زیر ان اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

بر اساس مشخصات درج شده، گوشی هوشمند هواوی میت 10 با نسبت بالای نمایشگر به بدنه خودنمایی کرده و از نسبت تصویر 18:9 برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر 6.2 اینچی این فبلت، کیفیت تصویری 2K خواهد داشت. بر اساس شواهد موجود، این دستگاه به اولین پردازنده هوش مصنوعی کرین 970 مجهز خواهد بود.

تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی با حسگر عنبیه چشم، 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات ارائه شده برای این گوشی هوشمند است. البته گفته می‌شود که احتمالا نسخه‌ سطح بالایی از آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز به بازار عرضه می‌شود.

درباره قیمت هواوی میت 10 حرف و حدیث‌های بسیاری وجود دارد، اما شایعه‌ترین قیمت اعلام شده برای آن چیزی در حدود 1246 دلار است. درست است که این دستگاه با مشخصات بالا رده‌ای در بازار جلوه گری خواهد کرد، اما این قیمت بالا می‌تواند در فروش آن تاثیرگذار باشد.

این دستگاه در هنگام ورود به بازار رقبای سرسختی را در پیش روی خود خواهد داشت. آیفون 8 اپل، گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی وی 30 دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند این گوشی جدید هواوی را به چالش بکشند. باید دید که با چنین رقبای قدرتمندی، هواوی چه برنامه‌ای برای فروش این دستگاه خواهد داشت؟!

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر