;
coinex

با انتشار طرحی شماتیک، گوشی جدید لی‌اکو رخ نشان داد

گوشی جدید لی‌اکو
گوشی جدید لی‌اکو در راه است. با انتشار تصاویر و طرح‌های شماتیک که توسط اداره ثبت پتنت و اختراعات چین، گوشی جدیدی از کمپانی چینی لی‌اکو ( LeEco) رخ نشان داد.

اطلاعات زیادی از این دستگاه وجود ندارد و حتی اسم این گوشی نیز مشخص نشده است. سال گذشته این کمپانی گوشی لی‌اکو Le Pro 3 را سال گذشته عرضه کرد و این احتمال وجود دارد که طرح‌های منتشر شده مربوط به پرچمدار جدید این تولید کننده چینی باشد. البته لی‌اکو ممکن است برای این محصول هر نام دیگری را انیز نتخاب کند؛ اما آنچه مسلم است، زبان طراحی لی‌الکو بوده که به خوبی در این طرح‌های شماتیک نمایان شده است.

تصاویر منتشر شده از زوایای مختلفی گوشی جدید لی‌اکو را به نمایش درآورده است. به نظر می‌رسد که یک صفحه نمایش نسبتا استاندارد در پنل جلویی آن قرار گرفته و با نسبت تصویر غیر معمولی که این روزها در گوشی‌های پرچمدار متعددی دیده می شود. با اینکه حاشیه‌های نسبتا بزرگی در بالا و پایین صفحه نمایش وجود دارد، اما در اطراف حاشیه نمایشگر چندانی دیده نمی‌شود.

طراحی شماتیک گوشی جدید لی‌اکو

در حاشیه بالایی، سنسور مجاورت و سنسور دوربین سلفی در دو سمت خروجی صدا قرار گرفته‌اند و در حاشیه پایینی هیچ چیزی وجود ندارد. در سمت راست این دستگاه کلیدهای تغییر حجم صدا و دکمه پاور جای گرفته و در سمت چپ آن انتظار می‌رود که درگاه سینی سیمکارت دیده شود.

در لبه پایینی گوشی جدید لی‌اکو پورت یو اس بی نوع C وجود داشته که در دو طرف آن توری اسپیکر دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که در این گوشی جدید، هیچ جک هدفونی قرار نگرفته باشد که البته این موضوع نیز چندان تعجب برانگیز نخواهد بود. این کمپانی در سال گذشته نیز گوشی لی‌اکو Le Pro 3 را بدون این ویژگی معرفی کرد.

در پنل پشتی خطوط آنتن در بالا و پایین آن دیده می‌شوند. در زیر خط آنتن بالایی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته و در پایین پنل، لوگوی لی‌اکو دیده می‌شود. دوربین اصلی عقب به همراه سنسور ناشناخته دیگری در گوشه سمت چپ بالایی خودنمایی می‌کند.

طراحی شماتیک گوشی جدید لی‌اکو

این دستگاه مرموز به احتمال زیاد یا یک گوشی هوشمند پرچمدار است و یا مدل میان رده قدرتمندی است که در طراحی آن از فلز استفاده خواهد شد. البته هنوز هیچ راهی برای تایید درستی این موضوع وجود ندارد. بسیاری از گوشی‌های لی‌اکو از فلز ساخته شده‌اند و این می‌تواند پیش بینی مناسبی برای این محصول جدید نیز باشد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر