;
coinex

مالیات برای رانندگان اسنپ ؛ پاسخ اسنپ به شایعات

مالیات برای رانندگان اسنپ ؛ پاسخ اسنپ به شایعات

به تازگی اخباری مبنی بر مالیات برای رانندگان اسنپ هنگام نقل و انتقال خودرو منتشر شد که شرکت اسنپ در این راستا در رسانه‌ها اطلاعیه‌ای را منتشر نموده که در رابطه با این شایعات است.

در مورد مالیات برای رانندگان اسنپ، این شرکت اعلام نمود که به کلیه قوانین کشور پایبند است و سایر مطالبی که در این مورد برای شرکت اسنپ وجود دارد خلاف واقعیت است.

به گفته این شرکت دانش بنیان، رانندگان اسنپ نیز لازم است تا مانند سایر افراد جامعه در دفترخانه‌ها در زمان نقل و انتقال خودرو فقط هزینه مربوطه را پرداخت نمایند و هزینه اضافی از آنها دریافت نخواهد شد که البته به گفته این شرکت مبنای این هزینه نیز مدل و قیمت خودرو بوده که در مواد ۴۲ و ۴۳ قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز قید گردیده است.

لازم به ذکر است که درآمد رانندگان مبنایی برای محاسبه هزینه نیست و قطعا هیچ هزینه مستقلی به عنوان مالیات برای رانندگان اسنپ وجود ندارد.

از رانندگان اسنپ در مراکز مربوط به تعویض پلاک فقط هزینه صدور پلاک جدید دریافت خواهد شد و هزینه‌ای اضافی در این مورد وجود ندارد.

این شرکت در ادامه بیان نمود که خلافی خودرو و عوارض شهرداری برای دارندگان تمامی خودروها در نظر گرفته خواهد شد و فقط مختص به رانندگان اسنپ نیست.

این شرکت دانش بنیان در پایان تاکید نمود که از زمان تاسیس تاکنون به تمامی مقررات و قوانین پایبند بوده و در صورت وجود هر گونه مالیات آنها را نیز پرداخت نموده است.

.

منبع: donya-e-eqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر