;
coinex

قیمت شیائومی می میکس 2 به همراه جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شد

قیمت شیائومی می میکس 2 به همراه جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شد
قیمت شیائومی می میکس 2 قبل از معرفی رسمی این گوشی توسط شیائومی اعلام شده و در کنار آن جزئیاتی درباره رنگ بندی این دستگاه منتشر شد.

انتظار می‌رود که شیائومی گوشی شیائومی می میکس 2 را در سال جاری به بازار عرضه کند، اما تاکنون جزئیات کمی مربوط به این دستگاه پرچمدار به بیرون درز کرده است. طراحی دومین نسل از شیائومی می میکس توسط طراح فرانسوی فیلیپ استارک (Philippe Starck) انجام شده و در حال حاضر می‌دانیم که نسخه نقره‌ای رنگ از این گوشی در دسترس خواهد بود.

نسبت بدنه به صفحه نمایش این گوشی هوشمند عدد بالای 95 درصد را نشان می‌دهد و دریافت تکنولوژی‌های صوتی جدیدی برای آن گزارش شده است. گفته می‌شود که این اسمارت فون در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) روانه بازار خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، شیائومی می میکس 2 زودتر از انتظارات دیده خواهد شد. احتمالا این موضوع به منظور جذب سهم بیشتری از بازار برای این کمپانی خواهد بود.

آیفون 8 اپل حدودا در همان زمان رخ نشان خواهد داد و شیائومی قصد دارد تا قبل از ورود پرچمدار بزرگ اپل، محصول جدید خود را به مشتریان معرفی کند. اخیرا شیائومی می میکس تا 500 یوان (حدود 75 دلار) کاهش قیمت داشته است و این می‌تواند دلیل مناسبی برای عرضه زود هنگام نسل دوم این مدل باشد.

گفته می‌شود که شیائومی می میکس 2 در دو نسخه مختلف از نظر فضای ذخیره سازی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و نسخه دیگر با 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی عظیم 256 گیگابایتی دیده خواهد شد که شاید چندان هم عجیب نباشد. تولید کنندگان چینی اخیرا برای گوشی‌های پرچمدار خود به سمت حافظه رم 8 گیگابایتی حرکت کرده‌اند.

جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد که قیمت شیائومی می میکس 2 برای نسخه 6 گیگابایتی آن حدود 599 دلار بوده و نسخه 8 گیگابایت رم با برچسب قیمتی 749 دلار به بازار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی با اسم رمز کایرون (Chiron) نامگذاری شده و دارای یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی است. اسنپدراگون 835 کوالکام، پردازنده‌ای است که به این دستگاه قدرت خواهد داد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر