;
coinex

ارزش اسنشال اندی رابین به 1.2 میلیارد دلار رسید

ارزش اسنشال اندی رابین به 1.2 میلیارد دلار رسیدارزش اسنشال اندی رابین ، بدون فروش حتی یک گوشی موبایل به 1.2 میلیارد دلار رسیده است.

اسنشال، استارتاپ گوشی هوشمندی است که توسط اندی رابین، خالق پلتفرم اندروید معرفی شده است. به گزارش بلومبرگ، این استارتاپ اخیرا به ارزشی بیش از 1میلیارد دلار دست یافته است. نکته ی جالب اینجاست که این استارتاپ، هنوز حتی یک گوشی اسنشال فون را به فروش نرسانده، با اینحال توانست به این ارزش چشمگیر دست پیدا کند.

مقاله نویس بلومبرگ به نام تیم کولپن گزارش کرده است که بخش FIH Mobile از کمپانی فاکس کان، با پرداخت مبلغ 3 میلیون دلار در اسنشال توانست 0.25 دصد از این کمپانی را در اختیار بگیرد و در نهایت ارزش اسنشال اندی رابین را به 1.2 میلیارد دلار برساند.

برآوردهای اخیری که در ماه جولای گذشته انجام شد نشان می داد که ارزش اسنشال فون اندی رابین چیزی معادل 997 میلیون دلار است؛ بنابراین رسیدن به ارزش 1.2 میلیارد دلاری، چندان دور از ذهن نبوده و به کمی زمان نیاز داشته است. این خبر قطعا برای اسنشال خوشحال کننده است؛ مخصوصا به این دلیل که به زمان عرضه ی این موبایل هوشمند نزدیک می شویم.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند اسنشال فون دقیقا در چه تاریخی عرضه می شود؛ بااینحال، اندی رابین وعده داده که به زودی خبر آن را اعلام خواهد کرد. عرضه ی این گوشی به تعویق افتاده است؛ در اصل قرار بود اسنشال فون در ماه ژوئن به بازارها راه پیدا کند.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر