;
coinex

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 از ترکیب دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل می شود

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 از ترکیب دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل می شودبنا بر گزارش جدیدی که توسط رسانه های کره جنوبی منتشر شده، تنظیمات دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 را دو لنز 12 و 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهند داد. اگر این اخبار صحت داشته باشند، پس دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 با یک سنسور معمولی RGB و یک لنز تله فوتو همراه خواهد بود که به ترتیب با کیفیت 12 (Dual Pixel) و 13 مگاپیکسل همراه هستند. این منبع خبری همچنین مدعی شده که هر دو دوربین از قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) و زوم اپتیکال 2x پشتیبانی می کنند؛ باتوجه به لنزهای تله فوتو، چنین قابلیت هایی منطقی به نظر می رسند.

در حال حاضر، برخی از گوشی های هوشمندی که در بازار عرضه شده اند نیز با همین تنظیمات دوربین دوگانه همراه هستند که از جمله ی آنها می توان به آیفون 7 پلاس، وان پلاس 5 و شیائومی می 6 اشاره کرد. گفتنی است که لنزهای تله فوتو می توانند عکس های زیبایی را در افکت بوکه به ثبت برسانند. کمپانی سامسونگ قصد دارد پس از گلکسی نوت 8، سایر گوشی های هوشمند خود را به این تنظیمات مجهز کند. شایعات حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ نیز به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در اول شهریور ماه (23 آگوست) معرفی می شود؛ کمپانی سامسونگ رسما این تاریخ را اعلام کرده و رویداد رونمایی را در نیویورک برگزار می کند.

مشخصات این گوشی هوشمند به تازگی در GFXBench نیز رویت شده و بسیاری از مشخصات آن را فاش کرده است. این دستگاه از نمایشگر 6.4 اینچی کواد اچ دی پلاس با پنل سوپر آمولد بینهایت برخوردار می شود که کمی از پنل گلکسی اس 8 پلاس (6.2 اینچ) بزرگتر است. این اسمارت فون با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می شود و اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی آن اجرا خواهد شد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی قرار گرفته و وظیفه ی عکاسی سلفی را به عهده دارد. اسکنر اثر انگشت نیز همانند گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در پنل پشتی تعبیه شده است. این دستگاه به قلم استایلوس اس پن مجهز شده و گوشه های آن در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، انحنای کمتری دارند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر