;
coinex

جزییات و تصاویر جدیدی از گوشی هواوی میت 10

جزییات و تصاویر جدیدی از گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)!هواوی میت 9 یکی از بهترین گوشی‌هایی بود که سال پیش عرض شد و حال نوبت به مدل میت 10، جانشین این گوشی هوشمند، رسیده است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که این گوشی هوشمند از یک پردازشگر 64 بیتی هشت هسته‌ای کایرین 970 (Kirin 970)، پردازشگر پرچمدار جدید هواوی، بهره می‌برد. یک منبع خبری دیگر هم گفته که سازنده چینی در ساخت این گوشی هوشمند از یک رم 6 گیگابایتی و باتری قدرتمند 4,000mAh استفاده کرده است و می‌خواهد این محصول را با قیمت 599 دلار در چین عرضه کند. اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی هواوی میت 10 منتشر شده است؛ در این تصاویر نشان داده شده که گوشی جدید سازنده چینی ظاهر بسیار زیبا و حاشیه‌های بسیار باریکی دارد البته باید در نظر داشت که این تصاویر می‌توانند متعلق به مدل اولیه گوشی هواوی میت 10 باشند.

حال که بحث استفاده از پردازشگر کایرین 970 مطرح شده است و با توجه به این که هواوی معمولا ابتدا در ساخت گوشی‌های سری میت خود از پردازشگرهای پرچمدارش استفاده می‌کند، می‌توان انتظار داشت که کایرین 970 واقعا در ساخت گوشی هوشمند میت 10 هواوی به کار رود و تا زمان عرضه این محصول در بازار آماده شود. دیروز در یک  خبر گفته شد که پردازشگر کایرین 970 وارد خط تولید انبوه شده است، اگر که این خبر صحت داشته باشد می‌توان گفت که هواوی در ساخت میت 10 از این تراشه استفاده کرده و در حال آماده شدن برای رونمایی کردن از این فبلت جدید است.

کایرین 970 یک پردازشگر 2.8GHz یا 3GHz است که با استفاده از فرآیند تولید 10 نانومتری ساخته می‌شود. انتظار می‌رود که سازنده چینی در کنار استفاده از این پردازشگر در گوشی پرچمدار جدیدش از یک رم 6 گیگابایتی استفاده کند زیرا در حال حاضر اکثر سازندگان گوشی‌های همراه در ساخت گوشی‌های پرچمدار خود از یک رم با چنین ظرفیتی استفاده می‌کنند؛ البته این احتمال هم وجود دارد که سازنده چینی بخواهد میت 10 را با یک رم 8 گیگابایتی عرضه کند.

نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که باتری 4,000mAh گوشی میت 10 هواوی به احتمال زیاد یک باتری جدا نشدنی خواهد بود زیرا انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار با یک بدنه فلزی وارد بازار شود؛ البته تا به امروز جزییات دقیقی در مورد سبک طراحی این گوشی هوشمند منتشر نشده است به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که هواوی می‌خواهد با چه زرهی محصول جدیدش را برای مقابله با سایر گوشی‌های موجود در بازار عرضه کند.

هواوی گوشی هوشمند میت 9 را با یک نمایشگر 5.9 اینچی فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی وارد بازار کرد؛ می‌توان احتمال داد که مدل جانشین این محصول هم با یک نمایشگر به همین اندازه یا یک نمایشگر 6 اینچی وارد بازار شود؛ این احتمال نیز وجود دارد که میت 10 حاشیه‌های بسیار باریک‌تر و اسکنر اثر انگشت کوچک‌تری داشته باشد و با سیستم عامل اندروید نوقا به طور پیش فرض و یک نسخه جدید از رابط کاربری اموشن (EMUI) هواوی وارد بازار شود.

هواوی میت 10

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر