;
coinex

یک رنگ خاص دیگر برای آیفون 8 اپل، سایه دیگری از رنگ طلایی!

یک رنگ خاص دیگر برای آیفون 8 اپل، سایه دیگری از رنگ طلایی!

شایعات مرتبط با گوشی آیفون 8 اپل لحظه به لحظه بیشتر می‌شوند. در شایعه‌های قبلی گفته شده بود که این گوشی هوشمند قرار است که در سه رنگ خاص عرضه شود و یکی از این رنگ‌ها تا به حال توسط اپل استفاده نشده است. یکی از مسئولان سایت ویبو و بنجامین گسکین، یکی از کاربران فعال توییتر گفته بودند که رنگ جدید بلاش گلد (Blush Gold) به معنی “طلایی مایل به قرمز” نام دارد.

بلاش گلد نام رنگی است که کارمندان اپل در میان خود از آن به عنوان رنگ جدید گوشی آیفون 8 یاد می‌کنند به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که زمانی که گوشی جدید سازنده آمریکایی در معرض عموم قرار گیرد، از عبارت دیگری برای نامیدن این رنگ استفاده شود. ظاهرا رنگ جدید بیشتر شبیه به رنگ مسی است تا رنگ رزگلد که در ساخت گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مورد استفاده قرار گرفت.

آیفون 8 اپل تنها در سه رنگ عرضه می‌شود!

تصویر فوق در کنار تصاویر قبلی منتشر شده از آیفون 8 نشان می‌دهد که سازنده آمریکایی می‌خواهد گوشی جدید خود را علاوه بر رنگ نقره‌ای، با رنگ مشکی هم وارد بازار کند، با وجود این هنوز به طور دقیق مشخص نیست که رنگ سوم گوشی آیفون 8 چیست. آخرین گوشی‌هایی که از طرف کوپرتینو وارد بازار شدند رنگ قرمز را هم بر روی خود داشتند به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که آیفون 8 چند هفته بعد از رونمایی شدن با رنگ‌های دیگری هم وارد بازار شود.

آیفون 8 اپل در رنگ گلد بلاش

گفته شده است که اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر 2017 (10 شهریور تا 9 مهر 96) گوشی هوشمند جدید خود را در کنار آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در معرض عموم قرار دهد. طبق اطلاعات موجود آیفون 8 اپل به یک نمایشگر تمام صفحه، کاور شیشه‌ای پشتی و قابلیت تشخیص چهره مجهز است. حال تنها باید منتظر ماند و دید که اپل می‌خواهد با چه محصولی برای رقیبانش خط و نشان بکشد.

محصول مشابه: آیفون 6 اس اپل

شرکت اپل گوشی آیفون 6 اس خود را با ویژگی‌های بسیار متعادل و خوبی وارد بازار کرد. قابلیت لمس 3 بعدی یک ابتکار خلاقانه بود که در ساخت این سری از گوشی‌های سازنده آمریکایی مورد استفاده قرار گرفت و علاوه بر این باید در نظر گرفت که گوشی آیفون 6 اس تقریبا می‌تواند هر فرمانی را انجام دهد اما یکی از نقاط ضعف این گوشی هوشمند شباهت زیاد آن به محصولات سال 2014 اپل است.

نقاط قوت:

طراحی بسیار خوب، مجهز به قابلیت لمس سه بعدی و یک سیستم عامل کاربردی و پایدار.

نقاط ضعف:

ظرفیت باتری نه چندان خوب، ظاهری و تبلیغاتی بودن قابلیت لیو فوتوز (Live Photos) و قیمت بالا برای یک گوشی مجهز به نمایشگر دارای رزولوشن پایین

قیمت: 249.99 دلار

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر