;
coinex

میزو پوستر تبلیغاتی گوشی ام 6 نوت خود را نصب کرد!

میزو پوستر تبلیغاتی گوشی ام 6 نوت (M6 Note) خود را نصب کرد!

به تازگی یک تصویر جدید توسط یک منبع ناشناس از گوشی ام 6 نوت (M6 Note) در فضای مجازی منتشر شده است؛ این تصویر عکس پوستر تبلیغاتی گوشی ام 6 نوت میزو را در جلو ساختمان اصلی این شرکت گوشی ساز چینی نشان می‌دهد. بعد از انتشار این عکس خبرنگاران با مسئولان شرکت میزو صحبت کردند تا ببینند که آیا این تصویر به گوشی ام 6 نوت تعلق دارد یا خیر و ظاهرا این مطلب توسط سازنده چینی تایید شده است.

میزو هفته پیش اعلام کرد که در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) از گوشی جدیدش رونمایی می‌کند؛ این سازنده علاوه بر این یک تصویر تبلیغاتی از این محصول را در اختیار سایت ویبو و کاربران شبکه‌های رسانه‌ای اجتماعی قرار داد.

میزو چند هفته پیش گوشی‌های پرچمدار پرو 7 و پرو 7 پلاس را به طرفداران دنیای گوشی‌های همراه معرفی کرد؛ این سازنده هم‌اکنون می‌خواهد از گوشی رنج متوسط جدیدش رونمایی کند. گوشی هوشمند ام 6 نوت جانشین رسمی مدل ام 5 نوت است که در ماه دسامبر (11 آذر تا 11 دی 95) سال گذشته در معرض عموم قرار گرفت. ام 5 نوت با یک بدنه فلزی و کلید هوم چندکاره به نام ام بک (mBack) وارد بازار شد به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در ساخت گوشی رنج متوسط جدید خود هم از تعداد زیادی از ویژگی‌های نسل قبلی این محصول استفاده کند.

هفته گذشته یک منبع خبری مشخصات فنی گوشی ام 6 نوت میزو را منتشر کرد؛ اگر که این اطلاعات صحت داشته باشند می‌توان گفت که گوشی جدید سازنده چینی هم مانند مدل ام 5 نوت با یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی 1920 در 1080 پیکسلی IPS LCD وارد بازار می‌شود.

محصول جدید میان‌رده میزو قرار است در دو مدل، یک مدل ارزان‌تر با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و یک مدل گران‌تر با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، وارد بازار شود؛ طبق اطلاعات موجود هر دو مدل قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس دی را دارند.

یک منبع خبری دیگر هم به تازگی گفته است که گوشی ام 6 نوت میزو به یک پردازشگر 64 بیتی هشت هسته‌ای هلیو P25 (پردازشگر میان‌رده مدیاتک) مجهز است. می‌توان انتظار داشت که محصول جدید میزو با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 4,000 میلی‌آمپر ساعت و سیستم عامل اندروید نوقا در کنار نرم‌افزار کمکی فلایم 6 (Flyme 6) میزو وارد بازار شود. طبق شایعه‌های جدید مدل 4 گیگابایتی گوشی ام 6 نوت در بازار کشور چین 240 دلار قیمت دارد؛ با توجه به این امر می‌توان گفت که این گوشی هوشمند در بازار کشورهای دیگر با قیمت بالاتری عرضه می‌شود.

میزو ام 6 نوت

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر