;
coinex

گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 همراه با گلکسی نوت 8 معرفی می شود

گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 همراه با گلکسی نوت 8 معرفی می شودگزارشات حاکی از آن هستند که کمپانی سامسونگ قصد دارد در رویداد معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ، گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 را نیز به نمایش بگذارد.

در حال حاضر، تمامی چشم ها روی گوشی هوشمند بزرگ کمپانی سامسونگ قرار دارد که به زودی معرفی می شود؛ اما افشای مشخصات این ساعت هوشمند در وب سایت رسمی سامسونگ نشان می دهد که باید منتظر رونمایی از این گجت باشیم.

اما آیا گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 ، مدل جدید گیر فیت 2 به شمار می رود؟ لیبل “پرو” در کنار عدد 2 نشان می دهد که نسخه ی قبلی احتمالا با آپگریدهای جزئی همراه شده و بعید به نظر می رسد این دستگاه از طراحی های کاملا متفاوتی برخوردار شود؛ هرچند که ویژگی هایی برای گجت هوشمند جدید سامسونگ در نظر گرفته شده تا هواداران را ترغیب کند.

سامسونگ معمولا روند مشخصی را در نام گذاری دستگاه های پوشیدنی خود به کار نمی گیرد؛ و به طور قطع نباید انتظار داشته باشیم که اینبار، استثنایی در کار باشد.

در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که توسط وب سایت خبری سم موبایل منتشر شده است؛ برخی معتقدند که گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 در کنار گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 معرفی می شود؛ برخی نیز از رونمایی آن در نمایشگاه IFA 2017 برلین خبر می دهند. این نمایشگاه از دهم شهریور (اول سپتامبر) کار خود را آغاز می کند.

گجت هوشمند گیر فیت پرو 2 با ساعت های گیر سامسونگ شباهت های اندکی دارد؛ این دستگاه احتمالا بیشتر به یک ردیاب تناسب اندام شبیه است تا یک ساعت هوشمند.

کمپانی سامسونگ، نام تجاری “گیر فیت پرو” را در اوایل امسال ثبت کرده است؛ اما جزئیات مربوط به آن تا به این لحظه، آشکار نشده اند. علاوه بر این، در گذشته شایعاتی مربوط به ترکیب تکنولوژی های ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام توسط سامسونگ منتشر شده بود.

هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت این گجت پوشیدنی در دست نیست؛ با اینحال اگر شاهد رونمایی از دو گجت در رویداد هفته ی آینده ی سامسونگ بودید، چندان تعجب نکنید.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر