;
coinex

طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل ؛ کاهش قیمت مکالمه در بسته‌ها

طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل ؛ کاهش قیمت مکالمه در بسته‌ها

اخباری در مورد طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل منتشر شده بود که معاون رگولاتوری نیز این اخبار را تایید نمود و از طراحی این بسته‌ها خبر داد. به گفته وی هدف از طراحی این بسته‌ها کاهش هزینه‌های مشترکان است. همچنین افزود این طرح فعلا در مرحله پیشنهاد قرار دارد.

صادق عباسی شاهکوه نیز در مورد اخبار موجود در زمینه طراحی بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل بیان نمود که این طرح فعلا یک پیشنهاد بوده و در حال انجام است.

سوالاتی در مورد این طرح جدید برای مشترکان پیش آمده و نگرانی آنها از این است که در این بسته‌های جدید تعرفه دیتا و تعرفه مکالمه کاهش یابد اما معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال بیان نمود که هدف اصلی در این طراحی، کاهش مجموع هزینه‌های پرداختی توسط مشترکان است. اما به گفته وی تمرکز بیشتر برروی کاهش قیمت مکالمه است و برای قیمت دیتا در این مرحله تصمیمی گرفته نشده است.

وی در آخر تاکید نمود که طرح بسته‌های ترکیبی صوت و دیتای موبایل فعلا در مرحله بررسی و پیشنهاد قرار دارد و به گفته وی برای اینکه اجرا گردد لازم است در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارائه، بررسی و تصویب گردد.

.

منبع: .farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر