;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو در GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو در GFXBench رویت شدمشخصات گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو بار دیگر منتشر شد؛ اینبار در وب سایت GFXBench. اخبار و شایعات پیرامون گوشی های هوشمند ایسوس در هفته های اخیر افزایش یافته اند، چرا که به زمان رونمایی از گوشی های سری زنفون 4 نزدیک می شویم. کمپانی ایسوس قصد دارد چندین گوشی هوشمند را در سری زنفون 4 معرفی کند و با این کار خود، بازارهای مختلفی را هدف قرار داده است؛ از جمله ی این اسمارت فون ها می توان به ایسوس زنفون 4، ایسوس زنفون 4 پرو، زنفون 4 سلفی، زنفون 4 سلفی پرو و زنفون 4 مکس اشاره کرد. تا به حال شایعات و گزارشات زیادی پیرامون این موبایل های هوشمند به بیرون درز کرده و بسیاری از مشخصات آنها را فاش کرده است. اخیرا مشخصات گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو منتشر شده که اطلاعات سخت افزاری این دستگاه از جمله اسنپدراگون 835 را آشکار کرده است. اطلاعاتی که امروز در GFXBench آشکار شده نیز با شایعات گذشته مطابقت دارد.

گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو از آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید یعنی 7.1.1 نوقا بهره مند خواهد شد. یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 نیز برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است. این دستگاه در نسبت ابعاد استاندارد 16:9 ساخته می شود؛ البته هنوز مشخص نیست که پنل نمایشگر از نوع آمولد خواهد بود یا LCD. از آنجاییکه مشخصات گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو به گوشی های رده بالا شباهت دارد، پس مجهز بودن به تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 منطقی به نظر می رسد؛ این تراشه ی هشت هسته ای می تواند قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز را ارائه کرده و با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 همراه است. در لیست مشخصات GFXBench آمده است که این تلفن هوشمند با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 پرو از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با کیفیت 4K و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. این گوشی هوشمند با بسیاری از قابلیت های استانداردی که در سایر موبایل ها دیده می شود، همراه است؛ البته هنوز مشخص نیست که این موبایل به جک هدفون مجهز خواهد شد یا خیر.

کمپانی ایسوس مجموعه ای کامل از گوشی ها را ارائه خواهد کرد؛ اما همانطور که از نام “پرو” برمی آید، مدل زنفون 4 پرو برای کاربران پرمصرف در نظر گرفته شده است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این موبایل در دست نیست. گفته می شود که نسخه ی استاندارد گوشی هوشمند ایسوس زنفون 4 با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رسید؛ این موبایل در تاریخ 28 مرداد (19 آگوست) معرفی می شود. این احتمال وجود دارد که نسخه ی پرو، با قیمتی بیشتر از این به بازار عرضه شود. این احتمال وجود دارد که قیمتی که برای نسخه ی پرو ایسوس در نظر گرفته می شود، به برچسب قیمتی وان پلاس 5 شباهت داشته باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر