;
coinex

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که تا مدت محدودی رایگان هستند!

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که تا مدت محدودی رایگان هستند!همه عاشق اپلیکیشن های اپل هستند، اما گاهی اوقات، بهترین اپلیکیشن های آی او اس با قیمت بیشتری منتشر می شوند. اما خوشبختانه، توسعه دهندگان گاهی اوقات بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس را برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در دسترس قرار می دهند؛ پیشنهاد می کنیم عجله کنید و هرچه سریع تر این اپلیکیشن ها را دریافت کنید. در ادامه، مجموعه ای از جدیدترین و بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس را مشاهده می کنید که در اپ استور وجود دارند.

فراموش نکنید که این اپلیکیشن ها پولی هستند و تنها برای مدت محدودی به صورت رایگاه در دسترس قرار گرفته اند. بنابراین، اگر به اپ استور مراجعه کرده و قیمت اپلیکیشن را مشاهده کردید، بدانید که فرصت را از دست داده اید و مهلت دانلود رایگان منقضی شده است.

لیست بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس

اپلیکیشن ردیابی هزینه ها و بودجه بندی Budget and expense tracking

اپلیکیشن ردیابی هزینه ها و بودجه بندی Budget and expense tracking

اغلب افراد مدیریت درستی روی درآمد خود ندارند و نمی دانند که پول خود را برای چه مواردی هزینه کرده اند. با این ردیاب ساده و آسان هزینه ها، هرگز گمراه نشده و می دانید که پولتان را صرف چه کارهایی کرده اید. (لینک دانلود)

اپلیکیشن اندازه گیری Millimeter

اپلیکیشن اندازه گیری Millimeter

میلیمتر پرو یک ابزار ساده و مفید برای اندازه گیری است. این اپلیکیشن از صفحه نمایش گوشی شما به عنوان خط کش استفاده می کند تا امکان اندازه گیری سریع تری را فراهم کند. (لینک دانلود)

اپلیکیشن Textkraft

اپلیکیشن Textkraft

Textkraft Pocket برای آیفون و اپل واچ طراحی شده و یک اپلیکیشن حرفه ای برای نوشتن و خواندن داکیومنت هاست که خصوصیات زیادی دارد. (لینک دانلود)

اپلیکیشن Todkit

اپلیکیشن Todkit

کارها و وظایف را به ترتیب اولویت و اهمیتی که دارند، سازماندهی کنید. سپس می توانید روند پیشرفت هر کدام از کارها را تحت نظر داشته باشید و حتی کارهایی که در گذشته تکمیل کرده اید را مرور کنید. (لینک دانلود)

اپلیکیشن Toast

اپلیکیشن Toast

تست یکی از ابزارهای قدرتمند ویرایش عکس است که با آن می توانید تصاویر زیبا و شیکی را طراحی کنید. یکی از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن این است که تمام ویژگی ها درون اپ قرار گرفته و نیازی نیست که هر کدام را به صورت جداگانه خریداری کنید. (لینک دانلود)

اپلیکیشن Moody

اپلیکیشن Moody

هفته گذشته چه احساسی داشتید؟ تابستان سال گذشته چطور؟ آدم ها معمولا روحیه خود در زمان های مختلف را فراموش می کنند؛ اما موودی در این زمینه به شما کمک می کند. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر