;
coinex

آپدیت فیس بوک کمرا از گیف و آپشن های جدید لایو پشتیبانی می کند

آپدیت فیس بوک کمرا از گیف و آپشن های جدید لایو پشتیبانی می کنداز آنجاییکه هر دو پلتفرم اندروید و iOS از اپلیکیشن فیس بوک کمرا (Facebook Camera) استفاده می کنند، این کمپانی تصمیم گرفت تا قابلیت های جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کند تا بتواند عملکرد قدرتمندی را در بازار رقابت به نمایش بگذارد.

کاربران اندروید و iOS اپلیکیشن فیس بوک کمرا از همین امروز می توانند از سه قابلیت جدید بهره مند شوند. اولین قابلیت به کاربران این اپلیکیشن اجازه می دهد تا ویدیوهای لایو از خود به اشتراک بگذارند که امکان استفاده از برخی افکت های خلاقانه اپلیکیشن را برای آنها فراهم می کند. ویدیوهای لایو باعث می شود که آنها را در استوری به نمایش بگذارید ومخاطبانی که انتخاب کرده اید، می توانند ویدیو لایو شما را تماشا کنند.

علاوه بر این، آپدید جدید فیس بوک کمرا از گیف پشتیبانی می کند تا کاربران این اپلیکیشن بتواند از ویدیوهای 2 ثانیه ای نیز استفاده کنند. این گیف ها را می توان در نیوزفید، استوری و یا دایرکت به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این، فیس بوک اعلام کرد که کاربران اپلیکیشن فیس بوک کمرا می توانند آپدیت های متنی را واضح تر کنند و این مساله به لطف پست های متنی فول اسکرین جدید بوده و با پس زمینه رنگی همراه است. این متن ها نیز همانند گیف ها، قابلیت اشتراک گذاری در نیوز فید، استوری و دایکرت را دارند.

تمامی این قابلیت های مشابه اسنپ چت در دستگاه های اندرویدی و iOS قابل اجراست.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر