;
coinex

تست الکل و یک میکروفون؛ ویژگی جدید قلم اس پن گلکسی نوت 9

ویژگی جدید قلم اس پن گلکسی نوت 9
قلم اس پن گلکسی نوت 9 احتمالا با ویژگی جذابی همراه خواهد بود، البته این ویژگی جالب و منحصر به فرد بیشتر برای کاربرانی مفید است که مشروبات الکلی مصرف می‌کنند.

فبلت گلکسی نوت 8 جدیدترین پرچمدار سری گلکسی نوت سامسونگ خواهد بود که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. در حالی که آسیاب شایعات به شدت اخبار مربوط به این اسمارت فون را به بیرون پرتاب می‌کند، امروز خبر جدیدی درباره نسل بعدی این دستگاه منتشر شد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ، فبلت پرچمدار 2018 این کمپانی کره‌ای با قابلیت جالبی به بازار عرضه خواهد شد، این دستگاه به تست تنفسی مجهز بوده و می‌تواند میزان الکل موجود در خون شما را اندازه‌گیری کند. البته این ویژگی عجیب و غریب به قلم اس پن گلکسی نوت 9 مربوط خواهد بود.

بر اساس یک درخواست جدید ثبت اختراع از طرف غول تکنولوژی کره، سامسونگ گلکسی نوت 9 (و یا هر دستگاه دیگری از مدل‌های آینده سری نوت این کمپانی) با این ویژگی قابل توجه عرضه خواهند شد. در قلم استایلوس اس پن این گوشی هوشمند، علاوه بر این تست الکل که از طریق تجزیه و تحلیل بازدم، میزان الکل موجود در خون را تعیین می‌کند، یک میکروفون نیز تعبیه خواهد شد.

ویژگی جدید قلم اس پن گلکسی نوت 9

این پتنت که به همراه تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر شده است، چگونگی عملکرد این دستگاه را نشان می‌دهد. قلم اس پن گلکسی نوت 9 قابل خم شدن است. قسمت کوچکی از این قلم استایلوس می‌تواند از جایگاه خود خارج شده و تقریبا با یک زاویه 90 درجه خم شود. بخشی کوچکی از نوک قلم اس پن گلکسی نوت 9 مجهز به سنسور گاز است که می‌تواند عملکرد گازهای خروجی بدن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

در این قسمت یک میکروفون نیز تعبیه شده تا هنگامی که کاربر میزان الکل موجود در خون خود را اندازه‌گیری می‌کند، بتواند در همان حال با گوشی صحبت کند. چنین چیزی احتمالا منجر به کاهش تماس‌های تلفنی در حین مستی خواهد شد و از سوی دیگر کاربر با بررسی میزان الکل موجود در خون خود می‌تواند به سرعت بررسی کند که حال مناسبی برای رانندگی خواهد داشت یا خیر.

ویژگی جدید قلم اس پن گلکسی نوت 9

از جایی که ما در حال صحبت درباره یک پتنت هستیم، این احتمال بسیار زیاد است که هرگز چنین محصولی تولید نشده و به زندگی واقعی ما راه پیدا نکند، اما اگر طرفدار گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ هستید، نظرتان درباره سامسونگ گلکسی نوت 9 مجهز به تست الکل چیست؟

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر