;
coinex

گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در رنگ مشکی رونمایی شد

گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در رنگ مشکی رونمایی شدکمپانی هواوی به تازگی گزینه رنگی دیگری را به گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس اضافه کرده و تنوع رنگی این پرچمدار را افزایش داده است. نسخه مشکی درخشان هواوی پی 10 پلاس در حال حاضر در فروشگاه آنلاین رسمی کمپانی هواوی Vmall به فروش می رسد؛ فروش و عرضه رسمی این نسخه از 27 مرداد (18 آگوست) آغاز می شود.

گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در تنوع رنگی سفید، طلایی، سبز، آبی، مشکی گرافیتی، بژ و نقره ای در دسترس علاقه مندان قرار می گرفت که حال گزینه ی رنگی مشکی درخشان نیز به آنها اضافه شده است. فراموش نکنید که این نسخه، براق تر و روان تر از مشکی گرافیتی است که ظاهری مات دارد. گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در رنگ مشکی براق با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه است و با قیمت 4888 یوان معادل 709 دلار به فروش می رسد.

گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس در تنوع رنگی سفید، طلایی، سبز، آبی، مشکی گرافیتی، بژ و نقره ای در دسترس علاقه مندان قرار می گرفت که حال گزینه ی رنگی مشکی درخشان نیز به آنها اضافه شده است.

مشخصات گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس

این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.5 اینچی LCD با رزولوشن 1440 در 2560 برخوردار است. پی 10پلاس همچنین از تراشه ی هشت هسته ای کایرین 960 با قدرت پردازش 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71MP8 برخوردار است. این موبایل هوشمند به دوربین دوگانه با لنزهای 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز شده که تحت برند لایکا هستند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد. باتری 3750 میلی آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن دستگاه تعبیه شده و اندروید نوقا نیز در کنار رابط کاربری EMUI 5.1 روی دستگاه اجرا می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر