;
coinex

اکسپریا ایکس زد 1 سونی در تصاویری واقعی به نمایش درآمد

اکسپریا ایکس زد 1 سونی
اکسپریا ایکس زد 1 سونی گوشی جدیدی از این کمپانی ژاپنی است که بر اساس شایعات اعلام شده، قرار است در نمایشگاه IFA 2017 برلین به روی صحنه برود. به لطف شایعاتی که تاکنون از این دستگاه به بیرون درز کرده، تا حدودی جزئیاتی از آن آشکار شده است، اما امروز با انتشار تصاویری واقعی از اکسپریا ایکس زد 1 سونی طراحی این گوشی بالا رده خودی نشان داد.

در این تصاویر، سونی اکسپریا XZ1 از تمامی زوایا به نمایش درآمده است. یک ظاهر فلزی با طراحی زیبا، اولین چیزی است که در این عکس‌ها خودنمایی می‌کند، هرچند که ممکن است حاشیه‌های زیاد نمایشگر در بالا و پایین این دستگاه چندان جذاب نباشد که البته این نوع از طراحی به ماهیت وجودی گوشی‌های این شرکت ژاپنی باز می‌گردد.

اکسپریا ایکس زد 1 سونی

اجازه دهید تا بررسی طراحی این اسمارت فون را از پنل پشتی آن آغاز کنیم. در گوشه سمت چپ بالایی پنل عقب یک سنسور دوربین دایره‌ای شکل به چشم می‌خورد. فلاش و همچنین سنسورهایی که در کنار این دوربین وجود دارد، مجموعه‌ای را تشکیل داده که به شکل افقی چیده شده است.

یکی از چیزهایی که در پنل عقب اکسپریا ایکس زد 1 سونی جلب توجه می‌کند، خط کوچکی است که به صورت عمودی در وسط این پنل تا مجموعه فلاش و سنسورها کشیده شده است. این همان شکلی است که در سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز دیده می‌شود که احتمالا خط آنتن این دستگاه خواهد بود. کمی پایین تر و درست در مرکز پنل پشتی، برند اکسپریا نقش بسته است و تقریبا دیگر چیز قابل توجهی وجود ندارد.

اکسپریا ایکس زد 1 سونی

در پنل جلو نیز اولین چیزی که به چشم می‌آید، حاشیه‌های زیاد بالا و پایین نمایشگر است. صفحه نمایش HDR آن 5.2 اینچی است. صفحه نمایش HDR برای اولین بار در مدل اکسپریا ایکس زد پریمیوم دیده شد و اکنون در این مدل خودنمایی می‌کند. دوربین سلفی آن نیز در حاشیه بالایی صفحه نمایش به خوبی مشخص است.

یکی از مهمترین مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 دوربین‌های این دستگاه است که سونی انصافا در ساخت آن، استادی مسلم است. دوربین اصلی آن دارای یک سنسور 19 مگاپیکسلی است که با ویژگی Motion Eye و قابلیت فیلمبرداری با سرعت حیرت انگیز 960 فریم بر ثانیه، یکی از بهترین‌های بازار خواهد بود. این همان ویژگی‌هایی است که پیش از این نیز در گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اکسپریا ایکس زد اس دیده شده بود.

اکسپریا ایکس زد 1 سونی

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه این دوربین، ویژگی 3D Creator بوده که یک الگوریتم جدید برای ایجاد فیلم‌ها و تصاویر سه بعدی است. مسلما جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند با برپایی نمایشگاه ایفا 2017 منتشر خواهد شد. برای اطلاع از تمامی اخبار مربوط به این رویداد بزرگ با تکراتو همراه باشید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر