;
coinex

جزییات جدیدی در مورد سری گوشی‌های زنفون 4 ایسوس منتشر شد

اخیرا منابع خبری جزییات جدیدی را در مورد خانواده چهار عضوی گوشی‌های زنفون 4 (ZenFone 4) ایسوس منتشر کرده‌اند؛ البته در این جزییات اطلاعاتی در مورد مدل پرو این محصول (ZenFone 4 Pro) که مشخصات آن چند روز پیش منتشر شده بود، ارائه نشده است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که ایسوس می‌خواهد این گوشی هوشمند را با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 وارد بازار کند. ظاهرا گوشی‌های جدید سازنده تایوانی زنفون 4، زنفون 4 مکس (ZenFone 4 Max)، زنفون 4 سلفی (ZenFone 4 Selfie) و زنفون 4 سلفی پرو (ZenFone 4 Selfie Pro) نام دارند. همان طور که در این تصاویر می‌بینید ایسوس در نظر دارد که برخی از گوشی‌های جدیدش را با دوربین‌های اصلی دوگانه وارد بازار کند.

در این تصاویر نشان داده شده است گوشی‌های مدل سلفی جدید ایسوس از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند به این نحو که مدل پرو قرار است که با رنگ صورتی و سبز روشن عرضه شود و با رنگ قرمز در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.

گوشی‌های جدید ایسوس بیشتر از نظر قابلیت‌های عکاسی با یکدیگر تفاوت دارند به این نحو که ایسوس مدل‌های زنفون 4 و زنفون 4 مکس را به دوربین‌های دوگانه اصلی مجهز کرده اما در ساخت گوشی‌های مدل سلفی از دو سنسور برای دوربین‌های جلوی گوشی‌های خود استفاده کرده است؛ ظاهرا این دو محصول بیشتر برای کاربرانی ساخته شده‌اند که به گرفتن عکس‌های سلفی باکیفیت علاقمند هستند.

این اولین باری نیست که تصاویر همه اعضای خانواده جدید گوشی‌های زنفون ایسوس در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ هفته گذشته یکی از وب سایت‌های اروپایی ایسوس تصاویری را از گوشی‌های زنفون 4 مکس، زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو به همراه مشخصات فنی، سبک طراحی و قیمت این محصولات در خود منتشر کرد اما سازنده تایوانی بعد از مدت کوتاهی جزییات منتشر شده از این گوشی‌ها را پاک کرد. تنها تفاوتی که بین جزییات قبلی و جزییات جدید منتشر شده از گوشی‌های زنفون وجود دارد این است که در مطالب قبلی تنها یک رنگ از هر محصول نشان داده شده بود اما در مطالب جدید همه رنگ‌هایی که سازنده تایوانی می‌خواهد گوشی‌های جدید خود را با آن‌ها عرضه کند، نشان داده شده‌اند.

می‌توان انتظار داشت که ایسوس در رویدادی که قرار است در تاریخ 28 مرداد (19 اوت) برگزار شود همه گوشی‌های جدید خود و همچنین مدل زنفون 4 پرو را در معرض دید بازدیدکنندگان بگذارد اگرچه که سازنده تایوانی هنوز این مطلب را تایید نکرده است.

زنفون 4

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر