;
coinex

بن افلک از یک بتمن متفاوت در «لیگ عدالت» خبر داده است

بن افلک از یک بتمن متفاوت در «لیگ عدالت» خبر دادلیگ عدالت (Justice League) دومین فیلم بن افلک در نقش بتمن به حساب می‌آید. البته از نظر فنی سومین است. او در این باره می گوید:” من از جوخه انتحار اعتباری بدست می‌آورم؟” بن افلک برای کمتر از 35 ثانیه در نقش بتمن در فیلم Suicide Squad حضور داشت. البته او در فیلم لیگ عدالت در کنار واندروومن (Gal Gadot)، فلش (Ezra Miller)، سایبورگ (Ray Fisher) و آکوامن (Jason Momoa)، نقش پررنگ‌تری را ایفا خواهد کرد. افلک گفته:

بخشی از درام فیلم این سوال است که آیا تیم در کنار همدیگر قرار می‌گیرد یا خیر. این مورد نسبت به فیلم قبلی بسیار متفاوت است.

کاراکتر بتمن نیز متفاوت خواهد بود. او همچنین گفت:

بتمن در فیلم «بتمن علیه سوپرمن» کمی از شخصیت اصلی بتمن دور شده بود. این کاراکتر نسبت به سوپرمن خشمگین بود. در این فیلم بتمن بسیار سنتی‌تر و قهرمانانه است. او کارها را به روش خودش انجام می‌دهد، اما می‌خواهد مردم را هم نجات دهد و به آن‌ها کمک کند.

افلک گرایشات جدید را در نقشش به عنوان یک بازگشت در قالب کاراکتر کلاسیک بتمن راه می‌دهد. او در این باره توضیح داد:

در اینجا معیار و چگونگی به نمایش در آمدن بتمن آن گونه که به طور معمول بوده، بیشتر حفظ می‌شود و مانند Justice League در کمیک است. در این فیلم بتمن بیشتری نسبت به چیزی که در کتاب‌های متوسط بتمن می‌خوانید، خواهید یافت.

او تصریح کرد:

نه اینکه (داستان‌های کمیک) متوسط باشد. من فکر می‌کنم داستان این (فیلم) خیلی خوب است. در واقع نوعی داستان درباره چند وجه‌گرایی است. پس زمینه بدی ندارد!

.

منبع: ew

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر