;
coinex

90 ایده ایرانی به رویداد بین ‌المللی ایده‌ پردازی ارسال شدند

90 ایده ایرانی به رویداد بین ‌المللی ایده‌ پردازی ارسال شدند.

رویداد بین ‌المللی ایده‌ پردازی در آلمان برگزار خواهد شد و اکنون دو ماه از آغاز دریافت ایده‌های ایده ‌پردازان ایرانی برای شرکت در این رویداد می‌گذرد. دبیرخانه این رویداد بین‌المللی که در تهران قرار دارد در مدت این دو ماه 90 ایده دریافت کرده است.

ایده پردازان ایرانی برای اولین بار است که در رویداد بین ‌المللی ایده‌ پردازی شرکت خواهند کرد و آخرین مهلت برای ثبت نام در این رویداد 29 مردادماه است. با توجه به اینکه ایده پردازان ایرانی تاکنون 90 ایده رابرای این دبیرخانه ارسال کرده‌اند کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه آسیا پیشتاز است.

بعد از ایران کشورهای اندونزی با 20 ایده، ازبکستان با 15 ایده، پاکستان با 9 ایده و عربستان سعودی با 5 ایده در این رویداد شرکت خواهند کرد.

کشورهای هند با 274 ایده، مصر با 135 ایده، آلمان با 47 ایده، سنگاپور با 45 ایده و ترکیه با 39 ایده در رویداد بین ‌المللی ایده‌ پردازی شرکت خواهند کرد که البته باید گفت مهلت ثبت نام در این کشورها به پایان رسیده است.

رویداد Falling Walls Lab هر ساله در کشور آلمان برگزار می‌گردد و بعد از اینکه رقابت‌های اولیه در کشورهای مختلف برگزار گردید، نفرات برتر، در مرحله نهایی این رویداد که در ماه نوامبر هر سال برگزار می‎شود، شرکت می‌کنند.

در تاریخ 18 مهرماه امسال، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دفتر ایده بازار این دانشگاه با همکاری دفتر مبادلات آکادمیک آلمان، رقابت مقدماتی رویداد Falling Walls Lab Tehran را در آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار می‌کنند.

تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پسا دکتری و همچنین اعضای شرکت‌های فن بازار و کارآفرینان که صاحب ایده‌ هستند تا 29 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند تا در این رویداد ثبت نام نمایند. سایت falling-walls.ideasbazaar.ir برای علاقه مندانی است که می‌خواهند در این رویداد ثبت نام کنند.

در صورت انتخاب اولیه رویداد، شرکت کنندگان لازم است تا در تاریخ 18 مهرماه در محل رویداد حضور داشته باشند و در مدت 3 دقیقه از ایده خود دفاع نمایند.

افراد منتخب در این مرحله به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. مرحله نهایی این رویداد در ماه نوامبر و در برلین برگزار خواهد شد.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر