;
coinex

گوشی هوشمند نوکیا 8 با تکنولوژی منحصر‌به‌فرد دید دوگانه و OZO Audio همراه است

گوشی هوشمند نوکیا 8 با تکنولوژی منحصر‌به‌فرد دید دوگانه و OZO Audio همراه استکمپانی HMD Global شب گذشته از اولین پرچمدار خود با برند نوکیا رونمایی کرد؛ گوشی هوشمند نوکیا 8 یک دستگاه اندرویدی است که با مشخصات رده بالایی همراه است. این کمپانی وعده داده که به محض انتشار آپدیت های نرم افزاری اندروید، آنها را در دسترس کاربران این موبایل قرار می دهد. گوشی هوشمند نوکیا 8 با سخت افزارهای پیشرفته ای همراه شده، اما به همین مشخصات کفایت نمی کند؛ این تولید کننده لوازم الکترونیکی فنلادی قصد دارد گزینه هایی را به بازار ارائه دهد تا بتواند خود را از سایر گوشی های حاضر در بازار متمایز کند. اینطور که از شواهد پیداست، نوکیا 8 از تمام مشخصات رده بالا برخوردار است.

یکی از مشخصه های منحصر به فرد گوشی هوشمند نوکیا 8 ، ساختار فوق العاده و رده بالای آن است. علیرغم اینکه بدنه تمام فلزی این موبایل هوشمند چندان دور از ذهن نیست؛ اما نحوه به کار گیری آن کاملا غیر متعارف است. هر واحد نوکیا 8 از قالب آلومینیومی سری 6000 ساخته شده که توسط یک فرآیند آسیاب دقیق تولید شده اند. قبل از خروج از مرحله تولید، بدنه هر کدام از گوشی ها طی بخشی از فرآیند تولید 40 مرحله ای، به صورت خودکار آنودایز شده (پوشاندن فلزها به ویژه آلومینیوم با لایه ای از اکسید که طی فرآیندی الکترولیتی انجام می شود) و جلا داده شدند. کمپانی HMD Global همچنین خاطر نشان کرده است که برخی از مدل های گوشی هوشمند نوکیا 8 با بدنه ی صیقلی ویژه ای همراه هستند که تکمیل هر کدام از آنها به 20 ساعت زمان نیاز داشته است. نوکیا 8 همچنین اولین گوشی هوشمندی است که از پخش ویدیو با تکنولوژی Dual-Sight Video پشتیبانی می کند؛ قابلیت جدید که با نام bothie معرفی شده، یک انقلاب در سلفی به شمار می رود. کاربران با استفاده از تکنولوژی دید دوگانه یا Dual-Sight می توانند هر دو دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی موبایل را به صورت همزمان فعال کرده و فیلم یا عکس هایی را از دو زاویه مختلف به ثبت برسانند، علاوه بر این، می توانند ویدیوها را به صورت زنده در فیس بوک یا یوتیوب به اشتراک بگذارند.

اولین پرچمدار اندرویدی کمپانی HMD Global همچنین از قابلیت صوتی Nokia OZO Audio برخوردار است؛ این یک تکنولوژی ضبط اختصاصی است که برای ضبط صداهایی در فواصل دور طراحی شده و عملکرد فیلمبرداری 4K دوربین نوکیا 8 را کامل می کند. توانایی گوشی هوشمند نوکیا 8 در شناسایی منبع صداهای متنوع در فواصل مختلف باعث می شود که کلیپ های با کیفیتی به ثبت برسد؛ به ادعای این کمپانی فنلاندی، بیننده با دیدن این ویدیوها احساس می کند که حقیقتا در آن محل حضور دارد. خبر خوب دیگر برای هواداران این برند، پشتیبانی کامل دستگاه از نرم افزارهای اندرویدی است؛ گوشی هوشمند نوکیا 8 با اندروید7.1.1 نوقا همراه بوده و اولین دستگاهی خواهد بود که بسته های امنیتی گوگل و نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید 8.0.0 را دریافت خواهد کرد.

گوشی هوشمند نوکیا 8 در اوایل سپتامبر (10 شهریور تا 10 مهر) در اروپا و برخی دیگر از بازارهای جهانی عرضه می شود؛ این موبایل هوشمند با برچسب قیمتی 599 یورو معادل 700 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر