;
coinex

فروش کل اپل واچ در حال رسیدن به ۱۵ میلیون واحد است

ساعت هوشمند اپل واچ

تحلیلگران معتقدند که تا پایان سال ۲۰۱۷ آمار فروش اپل واچ از مرز ۱۵ میلیون گذشته و تا سال ۲۰۱۸ به ۲۰ میلیون واحد خواهد رسید. با تکراتو همراه شوید.

اپل می‌خواهد تا انتهای سال جاری میلادی نسخه‌ی LTE از اپل واچ را عرضه کند که تحلیلگران معتقدند به فروش کلی این ساعت هوشمند کمک شایانی خواهد کرد. در حال حاضر اپل توانسته ۱۰ میلیون واحد از ساعت هوشمند خود را به فروش رساند.

تحلیلگران نیز معتقد هستند که اپل تا پایان سال میلادی ۵ میلیون واحد دیگر از ساعت هوشمندش را به فروش خواهد رساند تا آمار فروش کل اپل واچ به ۱۵ میلیون عدد برسد.

آنچه باعث می‌شود که تحلیلگران به فروش بیشتر ساعت هوشمند اپل امیدوار شوند عرضه نسل سوم اپل واچ است که مجهز به تکنولوژی LTE بوده و می‌تواند بدون نیاز به دستگاه دیگری مستقیما به اینترنت متصل شود. با این حساب، سرعت اتصال به اینترنت و آپدیت اپلیکیشن‌ها افزایش خواهد یافت.

البته تحلیلگران معتقدند که فروش اپل واچ با افت مواجه نمی‌شود و در سال ۲۰۱۸ باید انتظار عبور فروش این محصول از مرز ۲۰ میلیون واحد را داشت.

با این حال، مدل‌های LTE ساعت هوشمند اپل قادر به سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی نیستند و به زمان نیاز است تا از طریق عرضه‌ی آپدیت، اتفاق مورد نظر صورت گیرد. مسئولان اپل گفته‌اند که سازگار ساختن مدل LTE اپل واچ با دستگاه‌های اندرویدی در حال حاضر بسیار دشوار است.

منبع: GSMArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر