;
coinex

اولین رندر از ال‌جی وی 30 منتشر شد

ال‌جی وی 30

رندر جدیدی از ال‌جی وی 30 منتشر شده است که در آن می‌شود نرخ بالای نمایشگر به بدنه را مشاهده کرد. با تکراتو همراه شوید.

هنوز تا ۹ شهریور فاصله زیادی داریم تا ال‌جی از جدیدترین محصولش رونمایی کند. با این حال، گزارش‌های متعدد به ما کمک کرده تا با آنچه کمپانی کره‌ای در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد کرد آشنایی کاملی داشته باشیم.

پرچم‌دار بعدی ال‌جی که ال‌جی وی 30 نام دارد از امکانات جالبی برخوردار خواهد بود. طبق گزارش‌ها برای این تلفن هوشمند یک نمایشگر ۶.۰ اینچی در نظر گرفته شده که از رزولوشن QHD بهره می‌برد و مجهز به پنل اولد است. نسبت ابعاد ال‌جی وی 30 در گزارش‌ها ۱۸ به ۹ آمده و لبه‌ها نیز منحنی خواهند بود.

ال‌جی به لبه‌های منحنی استفاده شده در پرچم‌دار آینده‌اش نام فول‌ویژن را انتخاب کرده است. ال‌جی وی 30 از ترکیب دوربین دوگانه استفاده می‌کند که درواقع مجهز به دو سنسور است. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.6 برای ثبت تصاویر رنگی و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مونوکروم برای ثبت تصاویر سیاه و سفید در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا کیفیت تصویر ثبت‌شده‌ی نهایی بالاتر از حالت عادی باشد.

از ویژگی‌هایی که محصولات سری وی به همراه دارند بهره بردن از نمایشگر ثانویه است که البته ال‌جی وی 30 فاقد این نمایشگر است و از یک اکشن بار استفاده خواهد کرد. به‌لطف رندرها و ویدیوهای منتشر شده نیز می‌دانیم که پرچم‌دار جدید ال‌جی از چه طراحی برخوردار خواهد بود.

با این حال، رندری اخیرا توسط افشاگر معروف، ایوان بلاس منتشر شده است که به ما در آشنایی بیشتر با ال‌جی وی 30 کمک می‌کند. نمای کلی پرچم‌دار جدید ال‌جی در این تصویر رندر شده وجود دارد. آنچه توجه ما را به خود جلب می‌کند نمایشگر بدون حاشیه است. در کنار آن، حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت تلفن هوشمند قرار گرفته و ترکیب دوربین دوگانه را همراهی می‌کند.

در سمت چپ گوشی هوشمند می‌شود راکر ولوم صدا و شیار سیم‌کارت را در سمت راست مشاهده کرد. با وجود اینکه انتهای گوشی هوشمند به نمایش در نیامده است؛ اما در گزارش‌هایی آمده که ال‌جی وی 30 مجهز به درگاه USB-C است و در بالای این دستگاه نیز جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد.

ال‌جی وی 30 و ال‌جی جی 6
ال‌جی وی 30 و ال‌جی جی 6

در توییت دیگری توسط DesaiRaj414@ تصویری منتشر کرده که ال‌جی جی 6 را در کنار ال‌جی وی 30 قرار داده است تا بتوان دو پرچم‌دار را با یکدیگر مقایسه کرد. در تصویر می‌توان مشاهده کرد که ال‌جی وی 30 از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالاتری نسبت به ال‌جی جی 6 برخوردار است.

استفاده از چنین ترکیبی باعث شده تا ال‌جی وی 30 فاقد لوگوی ال‌جی باشد. همین امر نیز سبب می‌شود که محصول جدید کمپانی کره‌ای از جی 6 نیز زیباتر به نظر برسد. تقریبا با رونمایی از این گوشی هوشمند تنها ۲ هفته فاصله داریم. انتظار می‌رود که پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم ۴ گیگابایتی باشد.

منبع: AndroidPolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر