;
coinex

تصاویری واقعی از فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 ؛ پرچمدار کره‌ای رخ نشان داد

تصاویری واقعی از فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8
فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 در تصاویری واقعی خودنمایی کرد. این عکس‌ها یک دستگاه واقعی ساخته شده از گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) را به نمایش گذاشته است.

ممکن است تصاویری که در گالری زیر می‌بینید، یک گوشی هوشمند واقعی نباشد، هر چند طراحی آن با شایعاتی که در چند وقت اخیر از این فبلت اندرویدی منتشر شده، تطابق دارد. این تصاویر که به تازگی به بیرون درز کرده، دستگاهی را نشان می‌دهد که طراحی نسبتا مشابهی با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دارد. البته کمی از شدت گردی گوشه‌های قاب آن کم شده و ظاهر آن بیشتر مستطیلی شکل است.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که درباره مشخصات گلکسی نوت 8 شایعه شده است، وجود دوربین دوگانه در این دستگاه است. همان طور که در این تصاویر به چشم می‌خورد، فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 به یک دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز است، دوربین دوگانه‌ای که با چینش افقی سنسورها همراه بوده و در کنار آن فلاش led، سنسور ضربان قلب و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

بر اساس انتشار آخرین شایعات در فضای وب، گلکسی نوت 8 سامسونگ یک دکمه اختصاصی بیکسبی در اختیار داشته و نمایشگر بی کران 6.3 اینچی آن دارای نسبت تصویر 18.5:9 خواهد بود. این تقریبا همان صفحه نمایشی است که در گلکسی اس 8 پلاس وجود داشته فقط تنها تفاوت در 0.1 اینچ است (گلکسی اس 8 پلاس دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی است).

این تصاویر نشان می‌دهد که محل قرارگیری قلم اس پن گلکسی نوت 8 در پایین سمت راست آن است. گفته می‌شود که قلم استایلوس جدید نوت 8 به کاربران این امکان را می‌دهد تا جملات را به سرعت ترجمه کرده و همچنین تبدیل نرخ ارز را به سرعت انجام دهند.

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 در دو نسخه مختلف به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد. نسخه آمریکایی از این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 است، در حالی که مدل بین المللی آن قدرت پردازشی خود را از اگزینوس 8895 سامسونگ تامین خواهد کرد.

این گوشی پرچمدار باید حداقل به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز باشد. این مقدار از فضای ذخیره سازی، از طریق کارت میکرو اس دی نیز قابل ارتقا خواهد بود. پیش بینی شده که این غول تکنولوژی کره‌ای بر روی نسخه‌ای با 8 گیگابایت حافظه رم نیز کار مشغول کار است.

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 در 23 آگوست برابر با اولین روز از ماه شهریور، به طور رسمی معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که حدود یک ماه بعد، یعنی در اواخر ماه سپتامبر، روانه بازارهای جهانی شود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر