;
coinex

گلکسی اس 8 پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ شد

گلکسی اس 8

یک تحلیلگر بازار تلفن‌های هوشمند اعلام کرده که گلکسی اس 8 بیشترین فروش را در میان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ تجربه کرده است. با تکراتو همراه شوید.

سامسونگ در حال حاضر جایگاه نخست در بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است؛ اما این موضوع تنها رکوردشکنی سامسونگ نیست؛ زیرا پرچم‌دار کمپانی کره‌ای توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین تلفن هوشمند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ شناخته شود.

کمپانی کره‌ای توانسته به‌لطف دو پرچم‌دار جدیدش یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند که البته با در نظر گرفتن پتانسیل موجود در این دو تلفن هوشمند، تجربه‌ی فروش فوق‌العاده‌ی سامسونگ بعید به نظر نمی‌رسید.

یک تحلیلگر بازار تلفن‌های هوشمند اعلام کرده است که گلکسی اس 8 بیشترین فروش را در میان گوشی‌های هوشمند اندرویدی در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ تجربه کرده است.

طبق اطلاعاتی که تحلیلگران بازار تلفن‌های هوشمند منتشر کرده‌اند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ آمار فروش گوشی‌های هوشمند در دنیا به ۳۶۰.۴ میلیون واحد رسیده است. از این میان ۱۶.۹ میلیون واحد به آیفون 7 و ۱۵.۱ میلیون به آیفون 7 پلاس تعلق دارد.

این یعنی دو عدد از پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند در دنیا متعلق به محصولات اپل است. در جایگاه سوم گلکسی اس 8 قرار دارد که توانسته ۱۰.۲ میلیون واحد در این بازه زمانی فروش داشته باشد. در جایگاه چهارم نیز گلکسی اس 8 پلاس با ۹ میلیون فروش قرار دارد که نشان می‌دهد بعد از اپل، سامسونگ پرفروش‌ترین پرچم‌دار را در سه‌ماهه دوم ۲۰۱۷ در اختیار دارد.

آیفون 7 در حدود ۴.۷ درصد و آیفون 7 پلاس نیز ۴.۲ درصد از سهم کلی گوشی‌های هوشمند فروخته شده در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ را تشکیل می‌دهند. در جایگاه بعدی گلکسی اس 8 با ۲.۸ و گلکسی اس 8 پلاس نیز با ۲.۵ درصد قرار دارند.

جالب است بدانید پنجمین پرفروش‌ترین گوشی هوشمند، شیائومی ردمی 4 ای (Redmi 4A) است که توانسته ۵.۵ میلیون واحد فروش داشته باشد و ۱.۵ درصد را به خود اختصاص دهد. این تلفن هوشمند از محصولات ارزان‌قیمت به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود که دو کمپانی سامسونگ و اپل با عرضه‌ی پرچم‌داران جدیدشان که گلکسی نوت 8 و آیفون 8 به شمار می‌روند فروش به مراتب بیشتری داشته باشند. عرضه‌ی آیفون 8 برای اپل اهمیت فراوانی دارد زیرا همزمان با دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند آیفون است.

در حالی که سامسونگ به‌عنوان پرفروش‌ترین کمپانی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود اپل اولین کمپانی است که ارزش آن به یک تریلیون دلار رسید.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر