;
coinex

نسخه جدید سیستم عامل اندروید با نام اوریو (Oreo) معرفی خواهد شد

نسخه جدید سیستم عامل اندروید با نام اوریو (Oreo) معرفی خواهد شدکمپانی گوگل امروز اعلام کرد که نسخه جدید سیستم عامل اندروید را در روز دوشنبه 30 مرداد (21 آگوست) که با روز خورشید گرفتی مصادف است، معرفی می کند. بسیاری بر این عقیده اند که گوگل پس از اتمام خورشید گرفتی قصد دارد نسخه جدید سیستم عامل اندروید O را معرفی کند؛ علاوه بر این، افشاکننده معروف به نام Evleks اخیرا توییتی را با عنوان (Happy Eclipse) منتشر کرده که در آن عکس یک بیسکوییت اوریو به شکل خورشید گرفتی را نیز به اشتراک گذاشته است. البته این بدان معنا نیست که نام نسخه جدید سیستم عامل اندروید ، اوریو (Oreo) خواهد بود؛ با اینحال شایعات گذشته پیرامون این نام را قوی تر می کند.

افشاکننده معروف به نام Evleks اخیرا توییتی را با عنوان (Happy Eclipse) منتشر کرده که در آن عکس یک بیسکوییت اوریو به شکل خورشید گرفتی را نیز به اشتراک گذاشته است.

اندروید O که نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید به شمار می رود، نسخه بعدی این پلتفرم است و گفته می شود که نسخه نهایی آن در تاریخ 30 مرداد (21 آگوست) در شهر نیویورک معرفی می شود. کمپانی گوگل تغییرات متفاوتی را در نسخه جدید سیستم عامل اندروید قرار داده است؛ بزرگ ترین تغییر به وجود آمده به سیستم نوتیفیکیشن ها مربوط است. در نسخه جدید، کانال های نوتیفیکیشن وجود دارد که در آن کاربر می تواند نوتیفیکیشن های ضروری تر را سریع تر و بالاتر از سایر اعلان ها مشاهده کند. علاوه بر این، تغییرات سخت افزاری دیگری نیز ایجاد شده است.

نسخه جدید سیستم عامل اندروید احتمالا با نام اوریو معرفی می شود؛ در حال حاضر، تنها چیزی که از آن اطمینان داریم، آغاز نام آن با حرف O بوده و نسخه 8.0 این پلتفرم خواهد بود. معرفی از این سیستم عامل جدید در رویداد روز دوشنبه انجام می شود که رویداد بسیار هیجان انگیزی خواهد بود؛ مخصوصا به این دلیل که گوگل اخیرا نسخه جدید اندروید را سالی یکبار معرفی می کند. گفته می شود که گوشی های نکسوس و پیکسل به سرعت و بعد از معرفی این سیستم عامل، آن را دریافت می کنند. اندروید او بزرگ ترین آپدیت گوگل به شمار می رود و قرار است که در بزرگ ترین رویداد طبیعی سال 2017 یعنی خورشید گرفتی، از آن رونمایی شود. آخرین خورشید گرفتگی کامل در سال 1918 یعنی 99 سال قبل رخ داد، بنابراین رویدادی حقیقتا بزرگ خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام من میخواهم این تبلیغات را حذف کنم چکار باید بکنم همین اخبارروز تکنولوژی

    پاسخ