;
coinex

ایسوس زنفون 3 و زنفون 4 آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کرد

ایسوس زنفون 3 و زنفون 4 آپدیت اندروید O را دریافت خواهند کردکمپانی ایسوس روز گذشته در رویدادی که در تایوان برگزار شد، چهار گوشی از سری زنفون 4 را معرفی کرد؛ این کمپانی همچنین در این رویداد اعلام کرد که کدام اسمارت فون های این کمپانی به زودی اندروید O را دریافت خواهند کرد. ایسوس خبر خوبی برای کاربران گوشی ایسوس زنفون 3 دارد؛ کاربران این موبایل علاوه بر افرادی که قصد خرید گوشی های سری زنفون 4 را دارند، آپدیت اندروید او را دریافت می کنند. ایسوس همچنین بازه زمانی انتشار این آپدیت را فاش کرده است؛ البته این زمان نمی تواند کاربران را هیجان زده کند، چرا که در نیمه دوم سال 2018 به دست آنها می رسد.

کمپانی ایسوس قصد دارد علاوه بر اندروید او، نسخه جدید رابط کاربری ZenUI 4.0 را نیز منتشر کند. این نسخه از رابط کاربری روی گوشی های سری زنفون 4 و گوشی هایی که از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردارند، اجرا می شود. این کمپانی وعده داده است که نسخه جدید رابط کاربری، سبک تر از نسخه سوم آن خواهد بود و عملکرد آن نیز کاملا ارتقا یافته است. اپلیکیشن های پیش فرض در رابط کاربری ZenUI 4.0 به 13 عدد می رسند؛ این در حالیست که نسخه قبلی به صورت پیش فرض از 35 اپلیکیشن برخوردار بود. کمپانی ایسوس روز گذشته چهار گوشی از سری زنفون 4 را معرفی کرده و در کنار آنها اعلام کرد که برخی از گوشی های سری ایسوس زنفون 3 نیز اندروید او را دریافت می کنند. اولین دستگاه از سری زنفون 3 در سال 2016 معرفی شد و از آن زمان تا به حال، تعدادی از اسمارت فون های این خانواده نیز به جمع قبلی اضافه شدند؛ اینطور که به نظر می رسد، تمامی این موبایل ها تا نیمه دوم سال 2018 می توانند از جدید ترین نسخه سیستم عامل اندروید برخوردار شوند.

نسخه جدید سیستم عامل اندروید او به زودی معرفی می شود و گوگل، آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان را به تازگی منتشر کرده است. گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال احتمالا اولین دستگاه هایی هستند که به صورت OTA، این نسخه جدید را دریافت می کنند. گوشی های گوگل پیکسل 2 و ایکس ال 2 نیز اولین دستگاه هایی خواهند بود که همراه با این سیستم عامل معرفی و عرضه می شوند. این دو دستگاه احتمالا در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور یا مهر) امسال معرفی خواهند شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر