;
coinex

بهترین بازی های PS4 که هر کلکسیونی به آن نیاز دارد [معرفی 27 عنوان برتر]

حدود 10 سال است که از زمان عرضه کنسول PS4 می‌گذرد و در این مدت عناوین جذابی برای این کنسول نسل هشتم منتشر شده است. در این مطلب، می‌خواهیم بهترین بازی های PS4 را به شما معرفی کنیم که می‌توانند برای مدت طولانی، هر گیمری را با گیم‌پلی جذاب خود سرگرم کنند.

شاید 10 سال برای بسیاری از افراد زمان زیادی باشد، اما برای گیمرهایی که بیشتر وقت خود را با بازی‌های فوق‌العاده‌ای مثل God of War و Red Dead Redemption 2 گذراندند، زمان مثل برق‌وباد گذشت.

اگر نگاهی به عناوین عرضه شده برای کنسول‌های نسل هشتم داشته باشید، متوجه تغییرات گسترده بازی‌های این نسل از نظر گرافیک، گیم‌پلی و حتی داستان می‌شوید. شاید پیش از روی کار آمدن نسل هشتم، گیمینگ فقط یک راه ساده برای گذراندن وقت بود و اکثر استودیوهای بازی‌سازی، تنها روی ارائه گیم‌پلی جذاب تمرکز می‌کردند؛ اما برخی از بازی‌های این نسل ثابت کردند که گیمینگ صرفا برای سرگرم کردن پلیرها نیست و می‌تواند با داستانی زیبا و جذاب، به بیان مفاهیم عمیق بپردازد.

در ادامه، تعدادی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 را معرفی می‌کنیم که با گیم‌پلی خوب، داستان جذاب و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده می‌توانند برای مدت طولانی گیمر را سرگرم کنند. بنابراین، اگر با کنسول نسل هشتمی سونی بازی می‌کنید، این مقاله را از دست ندهید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های PS4

یکی از عواملی که جذابیت بهترین بازی های پی اس فور را بیش از پیش افزایش می‌دهد، شخصیت‌پردازی است. داستان زیبا می‌تواند دلیل خوبی برای تشویق گیمر به ادامه بازی باشد، اما شخصیت‌پردازی عالی برخی از بازی‌ها باعث می‌شود که گیمر با کاراکترهای مختلف، عمیقا ارتباط برقرار کند و همین موضوع می‌تواند تاثیر داستان بازی را افزایش دهد.

بهترین بازی های PS4
بهترین بازی های PS4

پیش از معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4 باید به این نکته اشاره کنیم که نسل هشتم کنسول بازی سونی در مدل‌های مختلفی از جمله Slim و Pro عرضه شده است. تفاوتی ندارد که با کدام مدل بازی می‌کنید، چون در هر صورت این کنسول‌ها در اجرای بازی‌ها مشکلی ندارند و تفاوت اصلی آن‌ها به تفاوت‌های گرافیکی نه‌چندان زیاد در مدل پرو محدود می‌شود.

با کنسول‌های نسل هشتم و حتی نسل نهم سونی، می‌توانید عناوین جذابی را تجربه کنید که برخی از آن‌ها برای سایر پلتفرم‌ها در دسترس نیستند. همچنین، خالی از لطف نیست به برخی از بازی‌هایی اشاره کنیم که بعد از انتشار عناوین بزرگ و جاه‌طلبانه، فراموش شده‌اند و گیمرهای تازه‌کار باید آن‌ها را تجربه کنند.

شما همچنین می‌توانید عناوین مورد نظر خود را در لیست بهترین بازی های PS5 و بهترین بازی های پلی استیشن 2024 هم پیدا کنید. در لیست بهترین بازی های پلی استیشن از نظر هوش مصنوعی هم عناوین جذابی وجود دارند که توجه شما را جلب می‌کنند. 

Devil May Cry 5

بهترین بازی های پی اس فور

Devil May Cry 5 یک بازی اکشن و اول شخص، و از بهترین بازی‌های ps۴ است که توسط کمپانی Capcom توسعه یافته. این بازی پنجمین نسخه از سری Devil May Cry است که در مارس 2019 برای کنسول‌های PlayStation 4 ،Xbox One و سیستم عامل ویندوز منتشر شد. در این بازی که از بهترین بازی های ایکس باکس هم هست، شما نقش سه شخصیت اصلی به نام‌های Dante، Nero و V را ایفا می‌کنید که هر کدام با استفاده از توانایی‌های خاص خود به مبارزه با دشمنان و انجام ماموریت‌های مختلف می‌پردازند.

گیم‌پلی Devil May Cry 5 بسیار پویا و سریع است. به‌لطف کنترل‌های انعطاف‌پذیر و سیستم مبارزه‌ای عمیق، شما می‌توانید از ترکیب حرکات، اسلحه‌ها و توانایی‌های مختلف برای ایجاد ترکیب‌های استثنایی استفاده کنید. گرافیک زیبا و جزئیات دقیق بازی نیز از دیگر عواملی هستند که Devil May Cry 5 را در لیست بازی های PS4 قرار می‌دهند و تجربه‌ی تصویری فوق‌العاده‌ای را می‌کند.

داستان این بازی پی اس فور در دنیایی تاریک و خطرناک جریان دارد؛ جایی که شیاطین و هیولاها از زیرزمین بیرون آمده‌اند و برای غلبه بر بشریت تلاش می‌کنند. شما باید به عنوان شکارچی شیاطین، این تهدیدات را متوقف کرده و دنیا را از تهدیدات آن‌ها نجات دهید.

به‌طور کلی، این بازی ترکیبی منحصربه‌فرد از اکشن، مبارزه و خط داستانی جذاب است که تجربه آن به علاقه‌مندان ژانر اکشن توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایل از نظر هوش مصنوعی

بهترین بازی های کامپیوتر از نظر هوش مصنوعی

Gran Turismo 7

بهترین بازی های PS4
بهترین بازی های پی اس فور

اولین عنوانی که در فهرست بهترین بازی های PS4 به شما معرفی می‌کنیم، پرچمدرا بازی‌های ریسینگ سونی است که در سال 2023 منتشر شد. اگر کنسول PS5 دارید و می‌خواهید ببینید که جلوه‌های بصری تا چه حدی در این کنسول می‌تواند خیره‌کننده باشد، Gran Turismo 7 همان بازی خواهد بود که باید تجربه کنید. متاسفانه، گیمرهایی که Gran Turismo 7 را با پلی استیشن 4 تجربه می‌کنند، برخی پیشرفت‌های گرافیکی را از دست می‌دهند، اما همچنان تجربه این بازی در PS4 باشکوه خواهد بود.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که حتی بعد از انتشار Gran Turismo 7، این سری به‌عنوان بهترین بازی در سبک ریسینگ شناخته نمی‌شود و برخی از بازی‌های قدیمی‌تر، همچنان مورد توجه اکثر طرفداران سبک ریسینگ قرار می‌گیرند؛ با این‌حال، تجربه Gran Turismo 7 با مجموعه‌ای از کمک‌هایی که این بازی برای آسان‌تر شدن رانندگی در اختیار پلیرها قرار می‌دهد، فوق‌العاده خواهد بود.

Elden Ring

بهترین بازی PS4

Elden Ring یکی از بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران و منتقدان است و باید گفت که حتی لیاقت عنوان «بهترین بازی تاریخ» را هم دارد. البته در صورتی که با دنیای بازی‌های سولزلایک استودیو فرام سافت‌ور آشنا نیستید، پیش‌روی در دنیای Elden Ring کار دشواری خواهد بود.

الدن رینگ فضاسازی خارق‌العاده و گیم‌پلی روان و جذابی دارد که شبیه به بازی‌های دارک سولز است و گیمرها می‌توانند، بخش‌های مختلف این بازی جهان باز را کاوش کرده و یک ماجراجویی تمام‌عیار را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین بازی های قدیمی کامپیوتر

بهترین بازی های جهان

Prince of Persia: The Lost Crown

بهترین بازی های جدید PS4
بهترین بازی های جدید PS4

Prince of Persia: The Lost Crown از بازی های جدید PS4 است که در ژانویه 2024 برای این کنسول منتشر شد. این بازی ماجراجویی و اکشن توسط Ubisoft توسعه یافته و منتشر شده است. The Lost Crown نسخه‌ای جدید و متفاوت از سری Prince of Persia است و در دنیای خودش جریان دارد.

داستان بازی در محیطی فانتزی و برگرفته از فرهنگ‌های شرقی روایت می‌شود. شما در نقش قهرمان اصلی، Sargon قرار می‌گیرید و باید با استفاده از توانایی‌های و مهارت‌های خود، تاج مفقودشده را پیدا کنید و پادشاهی خود را نجات دهید. بازی Prince of Persia: The Lost Crown جهان بازی زیبا و چشم‌نوازی دارد و پر از معماها، موانع و دشمنان است.

گیم‌پلی بازی شامل عناصر اکشن، پارکور و رزمی است و از جمله ویژگی‌هایی است که Prince of Persia: The Lost Crown را به یکی از بهترین بازی های جدید PS4 تبدیل می‌کند. شما می‌توانید به‌صورت ترکیبی از حرکت‌های پرش، مهارت‌های مبارزه و قابلیت‌های حل معماهای چالش‌برانگیز استفاده کنید و به اهداف خود نزدیک شوید. همچنین، با استفاده از قدرت‌های خاص و آیتم‌های جمع‌آوری‌شده، می‌توانید توانایی‌های خود را ارتقاء دهید.

Prince of Persia: The Lost Crown که از بازی های برتر PS4 است، با گرافیک زیبا و موسیقی مهیج خود، تجربه‌ی هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی‌ را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

Trek to Yomi

بهترین بازی های PS4

Trek To Yomi می‌تواند برای اکثر گیمرها یک تجربه کاملا جدید باشد. داستان Trek To Yomi در ژاپن روایت می‌شود و شما به‌عنوان یک سامورایی دوره‌گرد جوان، باید انتقام استاد خود را بگیرید. مهم‌ترین نقطه قوت این اثر، فضاسازی آن است که حال‌وهوای فیلم‌های کلاسیک ژاپنی، مانند هفت سامورایی را برای پلیر تداعی می‌کند.

شاید Trek To Yomi از جنبه‌های مختلف به خوبی سایر عناوین موجود در فهرست بهترین بازی های پلی استیشن 4 نباشد و حتی محدودیت مبارزه‌ها برای برخی از گیمرها خسته‌کننده باشد، با این‌حال، Trek To Yomi به علاقه‌مندان آثار کلاسیک سینمای ژاپن توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های شوتر اندروید

Red Dead Redemption 2

بهترین بازی PS4
بهترین بازی های پلی استیشن 4

قطعا یکی از زیباترین و بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران و منتقدان Red Dead Redemption 2 است. Red Dead Redemption 2 یک بازی وسترن است که توسط استودیو خوش‌سابقه راکستار تولید شده و همان‌طور که از راکستار انتظار می‌رود، جزییات، گیم‌پلی و جلوه‌های بصری در Red Dead Redemption 2 فوق‌العاده هستند.

علاوه‌براین، Red Dead Redemption 2 شخصیت‌پردازی فوق‌العاده‌ای دارد و هر گیمری عمیقا با کاراکترهای بازی ارتباط برقرار می‌کند. روند داستان بازی آهسته است، اما همین موضوع باعث جذاب‌تر شدن بازی می‌شود. در مجموع Red Dead Redemption 2 را می‌توانیم بهترین بازی PS4 معرفی کنیم.

God of War

بهترین بازی های PS4

سری بازی‌های خدای جنگ از جمله بازی‌های خاطره‌انگیز برای گیمرهای قدیمی هستند و باید گفت که نسخه 1 تا 3 این بازی که برای کنسول‌های PS2 و PS3 و دیگر پلتفرم‌های قدیمی عرضه شدند، مورد استقبال گسترده گیمرها قرار گرفتند؛ اما با روی کارآمدن نسل هشتم کنسول‌ها و عمیق‌تر شدن داستان بازی‌ها و شخصیت‌پردازی، این سوال مطرح شد که آیا سری God of War در دورانی متفاوت، همچنان پرطرفدار خواهد بود و درکنار بهترین بازی های PS4 از آن یاد می‌شود؟

خوشبختانه God of War در نسل هشتم نیز مانند نسخه‌های قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با این‌که از جنبه‌های مختلف شامل تغییرات اساسی شده است، همچنان می‌توانیم برخی از عناصری را که در نسخه‌های قدیمی بازی مورد استفاده قرار گرفته بودند، در بازی‌های جدید خدای جنگ هم مشاهده کنیم. در God of War، شخصیت اصلی بازی (کریتوس) به‌جای نابود کردن دشمنان و تلاش‌های دیوانه‌وار برای گرفتن انتقام خانواده خود، به همراه پسرش به یک ماجراجویی حماسی در دنیای نورث می‌پردازد. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که عنوان‌های جدید خدای جنگ، برخلاف نسخه‌های قدیمی، خطی نیستند و بازیکنان را در یک جهان آزاد قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

The Last of Us Part II

بهترین بازی PS4
بهترین بازی PS4

The Last of Us Part II ادامه داستان پارت یک این بازی را راویت می‌کند که نسبت به نسخه اول، فضای خشن‌تری دارد و گیمرها را به خوبی درگیر داستان بازی می‌کند. علاوه‌براین، پارت دو بازی از نظر جلوه‌های بصری و گیم‌پلی به صورت چشمگیری پیشرفت کرده است و شخصیت‌پردازی آن نیز به خوبی نسخه اول بازی صورت گرفته است.

در مجموع، The Last of Us Part II یکی از بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران است؛ اما منصفانه نیست که این عنوان را در کنار سایر بازی‌های جذاب PS4 قرار دهیم و باید بگوییم که این اثر استودیو Naughty Dog به عقیده بسیاری از منتقدان، بهترین بازی PS4 است.

Spider-Man: Miles Morales

بهترین بازی های پلی استیشن 4

در فهرست بهترین بازی های PS4 می‌توانیم هر دو بازی اسپایدرمن را قرار دهیم؛ اما اگر بخواهیم فقط یکی از آنها را انتخاب کنیم، Spider-Man: Miles Morales شایستگی بیشتری دارد.

از نظر گیم‌پلی، تفاوتی میان مارول اسپایدرمن و مایلز مورالز وجود ندارد و شاهد مکانیک‌های یکسانی هستیم. با این‌حال، داستان زندگی مایلز مورالز و تلاش‌های او برای مرد عنکوبتی شدن، نسبت به حوادث زندگی پیتر پارکر جذاب‌تر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های فکری آیفون

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

Sekiro: Shadows Die Twice

بهترین بازی PS4
بازی های PS4

تقریبا تمام بازی‌های استودیو فرام سافت‌ور شاهکار هستند و Sekiro: Shadows Die Twice نیز از این قاعه مستثنی نیست. استودیو فرام سافت‌ور، بازی سکیرو را با گیم‌پلی متفاوتی از سایر بازی‌های سولزلایک خود تولید کرده است.

در این بازی، پلیر نقش یک شینوبی را ایفا می‌کند که با مخفی‌کاری و استفاده از سلاح‌های گوناگون می‌تواند از میان دشمنان عبور کند. با اطمینان می‌‌توان گفت سکیرو، یکی از روان‌ترین و جذاب‌ترین سیستم‌های مبارزه را دارد که هیچ‌گاه خسته‌کننده نمی‌شود.

Final Fantasy VII Remake

بهترین بازی های PS4

Final Fantasy VII Remake یکی دیگر از بهترین بازی های PS4 است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این عنوان در واقع یک ریمیک از نسخه اورجینال است و این امکان را برای طرفداران دنیای فاینال فانتزی فراهم می‌کند که به صورت عمیق‌تری این شاهکار را در نسل هشتم کنسول‌ها تجربه کنند. البته، توجه داشته باشید که این عنوان فقط شامل یک چهارم از بازی اصلی می‌شود و برای تجربه ادامه فاینال فانتزی با گرافیک کنسول‌های جدید، باید کمی صبر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های شوتر PS4

Assassin’s Creed Valhalla

بهترین بازی های پلی استیشن 4
بهترین بازی ها برای ps4

تاکنون شاهد انتشار تعداد زیادی از سری بازی‌های Assassins Creed بودیم و باید گفت که این فرانچایز از ابتدای کار خود تاکنون، تغییرات و چالش‌های گوناگونی را پشت‌سر گذاشته تا به شکلی که امروزه آن را می‌شناسیم تبدیل شود. با این‌که Assassins Creed Valhalla نقطه اوج این فرانچایز نیست، اما گیمرها می‌توانند برای مدت طولانی در دنیای آزاد آن سرگرم شوند.

Resident Evil 2

بهترین بازی های پلی استیشن 4

بازی رزیدنت اویل 2 اولین بار برای کنسول PS1 عرضه شد و آن زمان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های کنسول PS1 شناخته می‌شد. خوشبختانه، این بازی به بهترین شکل ممکن ریمیک شد و اکنون نیز به‌عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 شناخته می‌شود.

به‌طور کلی، داستان، کاراکترها و فضاهای بازی به خوبی نسخه اورجینال هستند؛ اما نمی‌توان گفت که رزیدنت اویل 2 فقط به واسطه حس نوستالژی، به‌عنوان یکی از بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران شناخته می‌شود، چون جذابیت‌های بازی فراتر از نوستالژی است که حتما باید آن را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

Dreams

بهترین بازی های PS4
لیست بازی های ps4

Dreams یکی از خاص‌ترین عناوین در فهرست بهترین بازی های پلی استیشن 4 است و اگر دیدگاه شما از بازی، صرفا پیش‌بردن مراحل و دنبال کردن داستان است، Dreams می‌تواند دیدگاه تازه‌ای برای شما ایجاد کند.

Dreams در واقع یک بازی نیست، بلکه یک مکان ایدئال برای حقیقت یافتن رویای گیمرها و ساختن سرگرمی‌هایی است که در سایر بازی‌ها تجربه نمی‌کنید. در صورتی که ذهن خلاقی دارید و می‌توانید زمان زیادی را به گیم اختصاص دهید، Dreams می‌تواند بهترین بازی PS4 برای شما باشد.

Horizon: Zero Dawn

بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران

استودیو گوریلا گیمز پیش از ساخت عنوان هورایزون، با بازی Kill Zone شناخته می‌شد، اما بعد از موفقیت‌های Horizon و استقبال گسترده گیمرها از این عنوان، Horizon به‌عنوان بزرگ‌ترین اثر این شرکت شناخته شد.

این بازی در آینده بسیار دور روایت می‌شود که بعد از پیشرفت تکنولوژی و توسعه یافتن ماشین‌ها، نسل بشر خطر انقراض را پشت‌سر گذاشته است. در این بازی، پلیرها کنترل Aloy را در دست می‌گیرند و در جهان باز Horizon Zero Dawn به ماجراجویی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اکشن موبایلی

بهترین بازی های آنلاین آیفون

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

بهترین بازی های پلی استیشن 4
گیم پلی بهترین بازی های ps4

از جمله دلایلی که باعث می‌شود Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به‌عنوان یکی از بهترین بازی های پی اس 4 شناخته شود، عملکرد فراتر از انتظار این عنوان است. این بازی دارای گرافیک چشم‌نواری است و گیم‌پلی آسان و قابل درک در کنار گرافیک جذاب، باعث می‌شود که این بازی در کنار سایر عناوین ورزشی جذاب، بدرخشد. تجربه Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 به طرفداران ژانر ورزشی، شدیدا توصیه می‌شود.

Monster Hunter World

بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران

پیش از عرضه عنوان Monster Hunter World، این فرانچایز فقط در ژاپن مورد استقبال قرار می‌گرفت و طرفداران اندکی در سایر نقاط جهان داشت؛ اما بعد از انتشار Monster Hunter World، شرایط برای این فرانچایز تغییر کرد.

درک کردن جهان این بازی کار چندان دشواری نیست و می‌توان بازی Monster Hunter World را به‌عنوان بهترین بازی های PS4 دو نفره معرفی کرد. البته امکان تجربه بازی تا حداکثر 4 نفر نیز وجود دارد. در مجموع، اگر می‌خواهید با دوستان گیمر خود، لحظات هیجان‌انگیری را سپری کنید، Monster Hunter World یک تجربه فوق‌العاده را برای شما و دوستان‌تان رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

بهترین بازی های شوتر موبایلی

Persona 5

بهترین بازی های PS4
بازی های معروف ps4

شاید با خود فکر کنید که وارد شدن به دنیای یک بازی نقش‌آفرینی از نسخه پنجم آن، چندان منطقی نباشد و باتوجه به این‌که 4 نسخه قبلی را از دست داده‌اید، به خوبی نتوانید با دنیای Persona 5 ارتباط برقرار کنید؛ اما برای ارتباط برقرار کردن با Persona 5 نیازی ندارید که عناوین قبلی را تجربه کنید و این بازی به تنهایی می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای را برای شما بسازد.

Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی PS4

اگر هنگام بازی، جذب مناظر خیره‌کننده می‌شوید و تمایل دارید در محیط‌های جذاب و چشم‌نواز به ماجراجویی بپردازید، Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 برای شما خواهد بود. اگر تاکنون هیچ یک از بازی‌های این فرانچایز را تجربه نکرده‌اید، Uncharted 4: A Thief’s End می‌تواند شروع خوبی برای وارد شدن به دنیای پر از هیجان و ماجراجویی Uncharted باشد. همچنین، بعد از Uncharted 4: A Thief’s End، توصیه می‌شود که بازی Uncharted Lost Legacy را هم تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

Overwatch

بهترین بازی های PS4
بهترین بازی برای ps4

قطعا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ، عنوان World of Warcraft است که از زمان عرضه تاکنون، یکی از پرطرفدارترین عناوین گیمینگ شناخته می‌شود. Warcraft توسط استودیو بلیزارد ساخته شد و از چنین استودیوی خوش‌سابقه‌ای انتظار می‌رفت که عناوین جذاب دیگری را منتشر کند. Overwatch بسیار بهتر از انتظارات طرفداران این استودیو ظاهر شد، چراکه اولین تجربه استودیو بلیزارد در ساخت یک بازی در ژانر شوتر اول شخص بود. در Overwatch می‌توانید کاراکترهای مختلفی را برای نبرد با دیگر پلیرها انتخاب کنید که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند و به شیوه خاصی می‌توانند نتیجه نبرد را تغییر دهند.

برای پیروزی در نبردهای Overwatch باید به صورت هماهنگ با سایر هم‌تیمی‌های خود عمل کنید؛ به همین جهت، Overwatch را می‌توانیم به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین عناوین چدنفره معرفی کنیم که پلیرها را برای مدت طولانی سرگرم می‌کند.

Dragon Ball FighterZ

بهترین بازی های پلی استیشن 4

Dragon Ball FighterZ سری انیمه‌های افسانه‌ای را به شکلی باورنکردنی، در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و گرافیک عالی و شخصیت‌های جذاب را می‌توان از جمله نقاط قوت این بازی دانست. البته مهم‌ترین دلیلی که باعث می‌شود این عنوان درکنار بهترین بازی های پی اس 4 حضور داشته باشد، مبارزه‌های سرگرم‌کننده آن است. در مجموع، حتی اگر از طرفداران این انیمه نباشید، تجربه Dragon Ball FighterZ خالی از لطف نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین کنسول های دستی 2024

بهترین بازی های کودکانه اندروید

The Witcher III: Wild Hunt

بهترین بازی PS4
100 بازی برتر ps4

The Witcher III: Wild Hunt نه تنها از دیدگاه بسیاری از طرفداران این سری به عنوان بهترین بازی PS4 شناخته می‌شود، بلکه برخی از گیمرها باور دارند که Witcher 3 Wild Hunt یکی از بهترین بازی‌های تاریخ است. باید گفت که دنیای ویچر بسیار وسیع و پر از منظره‌های چشم‌نواز است که گیمرها را در دنیای خود غرق می‌کند. دشمنان، کاراکترها، ماموریت‌ها و… در این بازی به بهترین شکل ممکن ساخته شده‌اند. البته، مهم‌ترین دلیلی که The Witcher III: Wild Hunt را به یکی از بهترین بازی های PS4 تبدیل کرده، داستان فوق‌العاده جذاب و پایان‌های متفاوتی است که گیمرها با تصمیمات خود در طول بازی می‌توانند رقم بزنند.

درکنار  داستان جذاب، پلیرها می‌توانند از مجموعه گسترده‌ای از سلاح‌ها، جادوها و طلسم‌ها برای شکست دادن هیولا‌ها استفاده کنند. تنوع گسترده سلاح‌ها و زره‌ها و راه‌های مختلف برای از بین بردن دشمنان، باعث می‌شود که حتی بعد از سپری کردن صدها ساعت در دنیای ویچر، خسته نشوید. The Witcher III: Wild Hunt برای افرادی که عناوین قبلی فرانچایز را تجربه نکرده‌اند، نقطه شروع خوبی خواهد بود.

Rocket League

بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران

شاید فکر کنید که فوتبال بازی کردن با ماشین کار احمقانه‌ای به‌نظر می‌رسد، در این صورت باید گفت که کاملا حق دارید؛ اما Rocket League به بهترین شکل ممکن این ایده‌ خنده‌دار را در قالب یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب به گیمرها ارائه می‌دهد.

در راکت لیگ، دو تیم سه نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و با استفاده از ماشین‌های خود که قابلیت پرش و حرکت روی دیوار و سقف را دارند به تیم حریف گل می‌زنند. در مجموع، راکت لیگ ثابت می‌کند که برای جذاب شدن یک بازی، حتما به داستان پیچیده، نبردهای حماسی و خون‌ریزی نیاز ندارید و گاهی اوقات، با ایده‌های جذاب و تاحدی خنده‌دار هم می‌توانید یکی از خاطر‌ه‌انگیزترین بازی‌های PS4 را خلق کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های بتل رویال اندروید

بهترین بازی های کارتونی در تمام دوران

Doom Eternal

بهترین بازی های PS4
بهترین بازی های پی اس فور

اگر طرفدار خشونت و خون‌ریزی در بازی‌ها هستید و نابود کردن دشمنان به فجیع‌ترین شکل ممکن (در دنیای بازی) شما را سرگرم می‌کند، Doom Eternal یکی از بهترین بازی های PS4 برای شما خواهد بود. Doom یک بازی شوتر اول شخص است که گیمرها را راهی مبارزه با شیاطینی می‌کند که زمین را به جهنم تبدیل کرده‌اند. کلید اصلی که باعث هیجان‌انگیز شدن Doom Eternal می‌شود، مبارزه‌های گسترده و هیجان‌انگیز این بازی است که هرج‌ومرج را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد و از سوی دیگر، موسیقی بازی می‌تواند حس هیجان را به خوبی القا کند.

باتوجه به این‌که تقریبا برای پیش‌روی در هر مرحله از بازی باید تعداد زیادی از دشمنان خود را سلاخی کنید و مبارزه‌های متعددی را پشت‌سر بگذارید، شاید انتظار داشته باشید که روند بازی در همان ابتدای کار، تکراری و کسل‌کننده شود؛ اما Doom Eternal با ارائه قابلیت‌های متعدد، دشمنان مختلف، باس فایت‌های جذاب و سلاح‌های گوناگون، این مشکل را به‌خوبی برطرف کرده است.

Grand Theft Auto V

بهترین بازی های PS4

همان‌طور که می‌دانید عنوان Grand Theft Auto V اولین بار برای PS3 عرضه شد. این بازی را نمی‌توان به خودی‌خود به‌عنوان یک بازی برای کنسول‌های نسل هشتم معرفی کرد؛ اما پشتیبانی بلند مدت راکستار از این عنوان و ارائه آپدیت‌های مختلف و حتی اضافه کردن بخش‌های جدید به نقشه بازی، باعث شده که نسخه کنونی جی تی ای وی، نسبت به نسخه PS3 یک بازی کاملا جدید باشد. علاوه‌براین، اضافه شدن دید اول شخص به نسخه PS4، تجربه جدیدی را برای گیمرهای این بازی به ارمغان آورد.

مهم‌ترین عاملی که باعث می‌شود Grand Theft Auto V در کنار بهترین بازی های پی اس 4 حضور داشته باشد و در 3 نسل از کنسول‌های بازی با استقبال گسترده طرفداران روبه‌رو شود، بخش آنلاین بازی است. در بخش آنلاین می‌توانید ماموریت‌های گوناگونی را انجام دهید که برای شروع آن‌ها، حتما به همکاری پلیرهای دیگر نیاز دارید. در صورت تمایل می‌توانید پلیرهای غریبه را برای انجام ماموریت دعوت کنید، اما برای جذاب‌تر شدن بازی، می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید. بنابراین، GTA V را می‌توانیم از جمله بهترین بازی های PS4 دو نفره یا چند نفره معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های هیدئو کوجیما

بهترین بازی های اندروید 2024

Resident Evil 4 Remake

بهترین بازی های پلی استیشن 4
بهترین بازی های PS4

نسخه ریمیک بازی خاطره‌انگیز رزیدنت اویل 4 قطعا یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 است. حتی در صورتی که نسخه ریمیک این بازی ساخته نمی‌شد، می‌توانستیم از ریمستر نسخه اوریجینال بازی در این فهرست یاد کنیم. به‌خاطر داشته باشید که Resident Evil 4 Reamke، صرفا یک نسخه با گرافیک نسل هشتم از بازی قدیمی رزیدنت اویل 4 نیست و حتی روند داستانی بازی با نسخه اورجینال تفاوت دارد.

باتوجه به تغییرات گسترده نسبت به گذشته و حفظ برخی از عناصر نسخه اورجینال، Resident Evil 4 Remake نه تنها با همان لحظات نفس‌گیر قدیمی بسیاری از خاطرات خوش گیمرها را زنده می‌کند، بلکه یک تجربه جدید برای پلیرهای جدید و حتی گیمرهای قدیمی خواهد بود. در بازی Resident Evil 4 Remake شما به جای لیان اسکات کندی ایفای نقش می‌کنید که برای یافتن دختر ربوده شده رئیس جمهور، راهی یک روستای دورافتاده در اسپانیا می‌شود. در این میان، روبه‌رو شدن با دشمنان جدید، باس فایت‌های خلاقانه و امکان ارتقا سلاح باعث می‌شود که گیمر از تجربه این بازی خسته نشود. همچنین، تغییر فضاهای بازی باعث می‌شود که گیمر در طول بازی حس یکنواختی نداشته باشد.

It Takes Two

بهترین بازی های PS4 از نظر کاربران

قطعا یکی از بهترین بازی های PS4 دو نفره عنوان It Takes Two است که در سبک Co-Op با استقبال گسترده گیمرها مواجه شد. It Takes Two یک بازی خوش‌ساخت و هیجان‌انگیز است که توانایی کار تیمی را در پلیرها افزایش می‌دهد. طی سال‌های اخیر شاهد تولید بازی‌هایی بودیم که حتی با گرافیک بسیار بالا و تبلیغات گسترده، فروش چندان زیادی نداشتند و پس از گذشت مدت کوتاهی از زمان انتشار آن‌ها به فراموشی سپرده شدند.

دلیل اصلی شکست این‌گونه از بازی‌ها که با هزینه‌های هنگفتی تولید می‌شوند بسیار ساده است؛ تکراری شدن و سرگرم‌کننده نبودن. خوشبختانه، It Takes Two ازجمله بازی‌‌های سرگرم‌کننده‌ای است که پلیر را با مراحل تکراری خسته نمی‌کند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این بازی، طراحی فوق‌العاده مراحل آن است که به ندرت در بازی‌ها شاهد آن هستیم. در مجموع، اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های PS4 دو نفره هستید، حتما It Takes Two را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ترسناک 2024

بهترین لپ تاپ ها برای GTA V

Bloodborne

بهترین بازی PS4
بهترین بازی ps4

بلادبورن یکی از بهترین بازی های PS4 است که گیمرهای سایر پلتفرم‌ها از تجربه آن محروم شده‌اند. برای تمام کردن بازی بلادبورن هم، مثل سایر بازی‌های استودیو فرام سافت‌ور به مهارت بالایی نیاز دارید و قطعا بارها و بارها هنگام پیش‌روی در بخش‌های مختلف بازی شکست می‌خورید. باید گفت که حس ترس در بلاد بورن با هر بازی ترسناک دیگری فرق می‌کند و در این بازی خبری از جامپ اسکر نیست؛ اما فضاسازی عالی و اتمسفر سنگین بازی درکنار اتفاقات هولناکی که در شهر مصیبت‌زده یارنام در جریان است، ترس را به شکل جدیدی به گیمر منتقل می‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب فهرستی از بهترین بازی های پی اس 4 را با شما به اشتراک گذاشتیم. باتوجه به این‌که حدود 2 سال از عرضه کنسول PS5 می‌گذرد و به‌زودی انتشار بازی‌ها برای کنسول‌های نسل هشتم متوقف می‌شود، شاید به خرید کنسول PS5 فکر کنید، اما باید قبل از خرید کنسول جدید، بهترین بازی‌های PS4 را در این کنسول جذاب و خاطره‌انگیز تجربه کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی های PS4 کدامند؟

  • Gran Turismo 7
  • Devil May Cry 5
  • Elden Ring
  • Prince of Persia: The Lost Crown
  • Trek to Yomi
  • Red Dead Redemption 2
  • God of War
  • The Last of Us Part II
  • Spider-Man: Miles Morales
  • Sekiro: Shadows Die Twice
  • Final Fantasy VII Remake
  • Assassin’s Creed Valhalla
  • Resident Evil 2
  • Dreams
  • Horizon: Zero Dawn
  • Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  • Monster Hunter World
  • Persona 5
  • Uncharted 4: A Thief’s End
  • Overwatch
  • Dragon Ball FighterZ
  • The Witcher III: Wild Hunt
  • Rocket League
  • Doom Eternal
  • Grand Theft Auto V
  • Resident Evil 4 Remake
  • It Takes Two
  • Bloodborne

بهترین بازی PS4 کدام است؟

با اطمینان می‌توان گفت که جذاب‌ترین عنوانی که تاکنون برای کنسول PS4 منتشر شده، بازی الدن رینگ است که توسط استودیو فرام سافت‌ور توسعه یافته است.

بهترین بازی PS4 چند نفره کدام است؟

اگر می‌خواهید با دوستان خود بازی کنید، It takes Two بهترین گزینه خواهد بود. البته در شرایطی که تعداد بازیکنان بیش از دو نفر است، بازی‌های همچون GTA V آنلاین یا Owerwatch برای شما مناسب خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: stuff

نظر شما درباره بهترین بازی های PS4 چیست؟ به‌ نظر شما جای کدام بازی‌های کنسول پی اس 4 در این فهرست حس می‌شود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (34 نظر)

    داداش بی ادبی نباشه ولی *** تو نظرت elden ring ام شد بازی خداوکیلی

    پاسخ

    سلام می خواستم بگم که بازی های Just Cause 4 و Farcry 5 و 6 در لیست نبود

    پاسخ

    اگر هنگام بازی، جذب مناظر خیره‌کننده می‌شوید و تمایل دارید در محیط‌های جذاب و چشم‌نواز به ماجراجویی بپردازید:
    Shadow of the tomb raider

    پاسخ

    جای Yakuza like a dragon و hitman 3 و snow runner و street fighter و devil may cry 5 و civilization vi خیلیی خالیه
    لیست جای کار داره هنوز

    پاسخ

    بجز ساخته های میزاکی بقیش خوب بودن

    پاسخ

    دادش God of war ۴ و horizon forbidden west را چرا نزاشتی

    پاسخ

    برای اونهایی که کرکی بازی می کنند پیشنهاد می کنم سمت گرن توریزمو۷نرن چون علنن باید به نت وصل بشن که من هم فقط تونستم اون بخش موزیک رو تموم کنم.
    متال گیر سالید نسخه پنج و سریNeed for speedهم توی این کنسول خیلی خوب هستند.
    حیف که silent hillبه گور رفت وگر نه تا الان داشتم تمام سری سایلنت هیلو رو کنسول می زدم.

    پاسخ

    شما بهتره کلا سراغ کنسول نرید چون اصلا گیمر نیستید

    پاسخ

    اینکه زندگی نشد باو،پس قارچ خور کواخه😂😂😂😂

    پاسخ

    خیلی مطالب خوبی بود ممنون

    پاسخ

    سلام
    البته با کمال احترام دوست من احساس میکنم شما اصلا بازیکن نیستی یه چیزایی شنیدی .من روی god of war 4 خون میکنم.پس متال گیر 5 کوووو؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    god of war —– las of us ——–gta ——- اینها هم جزو بهترین بازی ها هستن

    پاسخ

    داداش به نظر من یا شما خیلی احساسی برخورد کردین یا یه چیزی تو همین مایه ها چون خیلی از بازی هایی که شما پیشنهاد دادین که حتی ارزش امتحان کردن رو هم ندارن(به غیر از دووم و دارک سولید)… البته بی ادبی نباشه ها.

    پاسخ

    لیستی که توش God Of Ware4 نباشه به درد نمیخوره

    پاسخ

    داداش چشای کورتو باز کن god of warیا همون خدای جنگ همون بالا بعدشم لاز نیست بگه خدای جنگ چند خودطرف بگه کدوم خدای جنگ از خدای جنگ1و2و3و4قشنگ تره حتمامی گه 4 نه 1 و نه2یا3

    پاسخ

    حالا اینا هیچی پس

    God of ware 4

    کجاست

    پاسخ

    پس gta v و the last of us چی؟؟؟
    این دوتا کم کمش باید جزو ۲ تای برتر باشن ( gta v اول و the last of us دوم)

    پاسخ

    چند تا بازی خالیه که از بهترینا هستن
    God of war
    Gta v
    Farcry 5
    Fortnite
    خواستم جای اینا خالی نمونه

    پاسخ

    این لیست قبل از عرضه این بازی ها نوشته شده

    پاسخ

    پس call of duty و rainbow six چرا نیست

    پاسخ

    سلام من اینترنت دارم میخوام هم آنلاین بازی کنم هم بازی دانلود کنم هم بازی ها ی آفلاین داشته باشم لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ

    Mortal kombat x کجاست ؟
    بهترین بازی ps4

    پاسخ

    اما خب THE LAST OF US بهترینه

    پاسخ

    پس خدای جنگ کو

    پاسخ

    سلام تصویر مربوط به بازی rocket league تصویر بازی bloodborne هستش لطفا اصلاح کنید

    پاسخ

    عالی بود
    متاستفانه
    من تازه PS4 خریدم
    عناوین UNCHARTED 4 و ASSASSINS CREED ORIGINS و FIFA 18
    عااااااااالللللیییییی اند
    مرسی
    مرسی
    مرسی

    پاسخ

    Last of us کو پس از این بازی بهتر نداریم

    پاسخ

    The last of us ll متاسفانه اون محبوبیت و موفقیت نسخه اولش رو نداشت.به شخصه خود من از بازی نسخه اول به شدت لذت بردم،ولی نسخه دوم رو نصفه رها کردم،البته رها کردنم هم دلیلش این بود که تو موجود بزرگ و عجیبی که تو نسخه دوم تازه وارد هستش رو نتونستم بکشم.Elden rong هم که بازی نکردم،چون اکثر بازیها حتی بعد از چند سال بعد از عرضه اولیه شون هم کمترینشون ۱۵۰۰ قیمتشه و با درآمد کارگری مثل من که خود دستگاه رو پیش خرید هم کرده بودم قبل از ورود به ایران،۱۷۰۰ خریده بودم.الان دیگه نمیشه اکثر بازیها رو انجام داد.god of war هم به نظر من کمی کارتونی و رنگی رنگی شده بود و جذابیت و لذت نسخه ۳ رو که رو ps3 انقلابی به پا کرده بود نداشت.چند تا بازی رو هم که انجام دادم یا همون اوایل خ یده بودم که نهایتش ۴۰۰،۵۰۰ تومن بودن یا سالها منتظر شدیم تا پایین‌تر از ۱ تومن بشه.ولی دیگه سخته خرید بازی،چون بازی که چند سال از عرضه ش گذشته کمترین ۱۵۰۰ هست!!!!!!

    پاسخ

    داداش لست او اس و گاد او وار بازی نکرده باشی بنظرم اصلا پی اس فور ندآری

    پاسخ

    batman arkham knight
    gta v
    نباید باشن؟

    پاسخ

    یکی از بهترین لیست هایی بود که واسه بهترین بازی ها پلی استیشن 4 دیدم (البته باید تاکید کنم که تو سال 2017)، لیست های خوب هم پارسال دیده بودم اما گویا امسال دیگه کسی به ps4 زیاد کار نداره که بهترین بازی ها رو واسه این کنسول که راحت می تونم بگم بهترین کنسول بازیه، جمع کنه. من 10 ساله تقریبا حرفه ای انواع و اقسام گیم ها رو بازی کردم و من با این تجربه می تونم بگم بهترین بازی های پلی استیشن 4 توی این لیست جمع شدن. البته اینم بگم که جای بعضی از بازی ها مثل اساسینز کرید توی این لیست خالیه اما بازم ممنون. من چند وقتی هست مطالب سایتتون رو دنبال می کنم، لطفا مطالب مرتبط با بازی بیشتر بذارین. مثل این لیستی که تاکید می کنم بهترین لیست واسه ps4 بود. خسته نباشین

    پاسخ

    داداااش چی میگی این لیست بهترینه 😐 infamous هم توش نداره ، اونوقت بهترینه ؟؟ اجازه بده نپذیرم ، حقیقتا لیست ، لیست بشدت مزخرفیه ، فقط چندتا مورد خوب داره بقیه همششششششششش مزخرفن! بعضیا هم که اصلا برای ps4 به طور اصلی منتشر نشدن ، برای بعضیا هم خودش گفته جزو بهترین ها نیست ولی باید اینجا باشه 😐 الان نید فور اسپید هیچی نیست ، اساسینز کرید والهالا مزخرفترین سری بود ولی هست. بعضیای اینا برای ps5 امدن به طور اصلی ولی اینجاس
    لیست مزخرفه

    پاسخ