;
coinex

همه آنچه از گیمزکام 2017 بزرگترین گیم شو اروپا انتظار داریم

همه آنچه از گیمزکام 2017 بزرگترین گیم شو اروپا انتظار داریم

از 22 تا 26 ماه اوت (31 مرداد تا 4 شهریور)، گیمزکام یعنی بزرگترین رویداد بازی در اروپا برگزار می‌شود که در آن جدیدترین اخبار بازی را می‌توان دنبال کرد. امسال در روز 22 اوت این رویداد برای مطبوعات و 23 اوت برای عموم برگزار می‌شود. در اینجا می‌توانید انتظارات و پیش بینی‌های گیمزکام 2017 را مشاهده کنید. با تکراتو همراه باشید.

مایکروسافت

Crackdown 3
Crackdown 3

Xbox One X رونمایی شده و انتظار می‌رود رونمایی‌های مایکروسافت مربوط به بازی‌ها باشد. اجرای زنده مایکروسافت در روز یکشنبه 20 اوت خواهد بود و اخبار، رونمایی‌ها و نمایش گیم‌پلی بازی‌ها و گفتگو با توسعه دهندگان را در برنامه خواهد داشت.

مایکروسافت گفته که رویداد زنده دیگری نیز در روز بعد در همان ساعت برگزار خواهد کرد. این رویداد به 20 سالگی سری بازی‌های Age of Empires اختصاص داده خواهد شد و تاریخچه بازی بازگو می‌شود و همینطور به ریمستر 4K این بازی برای ویندوز 10 اشاره می‌شود.

در خارج از کنفرانس‌ها نیز مایکروسافت میزبان Xbox Fan Fest خواهد بود. Aaron Greenberg از ایکس باکس گفته که سطح اجرایی آن‌ها در گیمزکام 2017 به اندازه E3 نخواهد بود، اما با این حال رونمایی‌هایی صورت می‌گیرد.

نینتندو

Super Mario Odyssey
Super Mario Odyssey

نینتندو برنامه‌های خود را برای گیمزکام 2017 اعلام کرده و از Super Mario Odyssey اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود. هرچند که خیلی غافل گیر کننده نیست.

اگر منتظر گیم پلی بازی‌ها هستید می‌توانید صفحه نینتندو یا گیمزکام (Gamescom) در یوتیوب را در بیست و سوم (1 شهریور) دنبال کنید که علاوه بر گیم پلی، سخنرانی توسعه دهندگان از Yoshiaki Koizumi نیز قرار داده می‌شود.

افراد حاضر در رویداد می‌توانند Metro و Sand Kingdoms را نیز بازی کنند.

بازی سوپر ماریو اودیسه برای سوییچ و Metroid: Samus Returns نیز برای کنسول 3DS در نمایشگاه برنامه‌ای خواهد داشت. برنامه زنده این بازی که در E3 از آن رونمایی شد، سه شنبه 2 شهریور خواهد بود و تهیه کننده آن Yoshio Sakamoto و مدیر نوآوری MercurySteam یعنی José Luis Márquez آن را به نمایش خواهند گذاشت.

اجراهای زنده دیگری نیز برای بازی‌های قبلا منتشر شده‌ی سوییچ و 3DS مانند Xenoblade Chronicles 2 و Fire Emblem Warriors اختصاص خواهد یافت.

احتمال دارد نینتندو از Virtual Console (کنسول مجازی) برای سوییچ رونمایی کند و تاریخ عرضه آن را قبل از راه اندازی سرویس آنلاین خود در 2018 مشخص کند.

سونی

Shadow of the Colossus
Shadow of the Colossus

سونی در 2016 در هفته بازی‌های پاریس (Paris Games Week) غایب بود و در کنفرانس‌های خبری گیمزکام نیز از سال 2014 حضور فعالی نداشت و اعلام کرده که به جای گیمزکام، در Paris Games Week رویدادی برگزار خواهد کرد.

با این حال، در نمایشگاه E3، جیم رایان از پلی استیشن به GameReactor گفت:

خوب است که امسال کاری بزرگتر در اروپا انجام دهیم.

EA

Need for Speed Payback
Need for Speed Payback

EA دیگر شرکتی است که مطابق با برنامه‌هایش در رویداد امسال در حرکت است. این شرکت در 21 اوت (30 مرداد) رویدادی زنده برگزار خواهد کرد.

در خارج از آن نیز، EA گفته که بازدیدکنندگان از نمایشگاه شانسی برای تجربه بازی‌های آینده مانند فیفا 18، Need for Speed Payback ،Star Wars Battlefront  II و دومین DLC بازی Battlefield با عنوان Tsar را خواهند داشت. از آنجایی که بازی Sims 4 برای کنسول‌ها و موبایل تایید شده است، می‌توان انتظار صحبت‌هایی نیز درباره آن داشت.

بتسدا

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein II: The New Colossus

در گیمزکام امسال می‌توان پیش بینی‌هایی از دنباله خبرهای E3 داشت، مخصوصا بخاطر اینکه بسیاری از بازی‌های آن قبل از پایان سال عرضه خواهد شد.

به احتمال زیاد اطلاعیه‌های بیشتری از بازی Dishonored که قرار است ماه سپتامبر عرضه شود، منتشر خواهد شد. به غیر از آن، احتمالا اخباری از نسخه سوییچ بازی Skyrim و همچنین از بازی‌های Wolfenstein II و The Evil Within 2 شنیده خواهد شد.

یوبی‌سافت

Assassin's Creed Origins
Assassin’s Creed Origins

یوبی‌سافت در E3 عناوین بزرگی را رونمایی کرد و دنباله آن را احتمالا در گیمزکام 2017 شاهد هستیم. یوبی‌سافت تایید کرده که بازی‌های The Crew 2 ،Just Dance 2017 ،Mario + Rabbids: Kingdom Battle Assassin’s Creed: Origins ،For Honor ،Far Cry 5 و South Park: The Fractured در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت. در غرفه این شرکت بیش از 300 ایستگاه گیم پلی وجود دارد و شرکت کنندگان هم در صورت بازی، شانسی برای دریافت جوایز انحصاری درون بازی خواهند داشت. یوبی‎سافت همچنین از ورزش‌های الکترونیکی خبر داد.

با وجود اینکه منتظر هیچ رونمایی بزرگی نیستیم، این شرکت چیزهایی درباره عناوین جدید نینتندو سوئیچ گفته، که همه را شگفت زده خواهد کرد.

سایر شرکت‌ها

Life is Strange: Before the Storm
Life is Strange: Before the Storm

دیگر نام‌های بزرگی که انتظار داریم اخباری از آنها در گیمزکام 2017 بشنویم، Square Enix و CD Projekt Red است.

اسکوئر انیکس گفته که خبرهای خوبی در رابطه با Final Fantasy 15 خواهیم شنید و احتمالا از بازی Life is Strange که در E3 رونمایی شد نیز چیزهای بیشتری بشنویم.

سی دی پراجکت رد نیز چیزهای بیشتری در مورد بازی Gwent رونمایی خواهد کرد. این شرکت تایید کرده که میزبان یک تورنومنت در نمایشگاه خواهد بود که 8 بازیکن با یکدیگر برای جایزه‌ای 25,000 دلاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همچنین برنامه‌هایی برای تبدیل بازی‌های ویدیویی به ورزش‌های الکترونیکی تدارک دیده است.

همچنین تایید شده که اخبار بیشتری از بازی Shenmue 3 منتشر خواهد شد. هرچند که این بازی برای 2018 تاخیر خورده است، در سایت رسمی آن گفته شده که رونمایی بزرگی اتفاق نخواهد افتاد و اخبار و برنامه‌ای از بازی‌ساز آن Yu Suzuki را شاهد خواهیم بود.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر