;
coinex

با این ترفند ساده می توانید سرعت ویندوز 10 را افزایش دهید

با این ترفند ساده می توانید سرعت ویندوز 10 را افزایش دهیداگر لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی شما قدیمی شده، اما از ویندوز 10 برخوردار است و حافظه  RAM زیادی ندارد، پس حتما کم بودن سرعت ویندوز 10 آن را تجربه کرده اید. اما خوشبختانه می توانید با اعمال چند روش ساده و کاربردی در قسمت تنظیمات سیستم، تجربه روان تر و سریع تری را ایجاد کنید.

شما می توانید برای افزایش سرعت ویندوز10 دستگاه خود، تنظیمات استارت دستگاه را دستکاری کنید و با تنظیم جلوه های بصری، تجربه کاربری روان تری را برای خود ایجاد کنید.

افزایش سرعت ویندوز 10 با تنظیم جلوه های بصری:

  1. قسمت System Properties کامپیوتر را باز کنید. روش های متعددی برای این کار وجود دارد. می توانید این کار را با استفاده از قابلیت دستیار کورتانا انجام دهید، عبارت cpl را تایپ کرده و اینتر را بزنید. یا در اینترنت اکسپلورر، روی This PC راست کلیک کرده و از منوی ظاهر شده، Properties را انتخاب کنید. روی پنجره ای که باز می شود، گزینه Advanced System Settings را انتخاب کنید.
  2. پنجره پاپ آپ کوچکی باز می شود که چندین تب در آن دیده می شود؛ روی تب Advanced کلیک کنید و در زیرمجموعه Performance، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  3. در تب Visual Effects (جلوه های بصری) گزینه Adjust for best performance را انتخاب کنید.

در تب Visual Effects (جلوه های بصری) گزینه Adjust for best performance را انتخاب کنید.

با این کار، تمامی انیمیشن های کوتاه و جلوه های بصری که قبلا مشاهده می کردید، خاموش شده که به افزایش سرعت ویندوز 10 شما منجر می شود. تغییرات ظاهری را در نمای ویندوز مشاهده می کنید که در فونت ها و آیکون ها نیز به خوبی قابل مشاهده است.

اگر عملکرد کامپیوتر شما به اقدامات شدیدی نیاز نداشته باشد، می توانید روش هاس سفارشی را به کار بگیرید و تنها گزینه هایی را حذف کنید که از آنها استفاده نمی کنید. چرا که اگر از کاربران محصولات مایکروسافت مثل اوت لوک باشید، احتمالا به طراحی روان فونت های صفحه نمایش نیاز خواهید داشت.

آیا حاضر می شوی که ظاهر زیبا را به خاطر افزایش سرعت ویندوز 10 قربانی کنید؟ شما از چه روش هایی برای بیشتر شدن سرعت ویندوز خود استفاده می کنید؟ آنها را در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر