;
coinex

سه درگاه بر روی سینی سیم کارت شیائومی ردمی نوت 5A

درست یک روز پیش از رونمایی شیائومی ردمی نوت 5A یک شایعه جدید درباره این دستگاه در فضای آنلاین خودنمایی کرد. این خبر نشان می‌دهد شما برای اینکه بخواهید در شیائومی ردمی نوت 5 ای از دو سیم کارت استفاده کنید، نیازی به قربانی کردن کارت میکرو اس دی خود ندارید.

بله درست است، سینی سیم کارت شیائومی ردمی نوت 5A حاوی سه درگاه است. دو اسلات برای سیم کارت و یک اسلات برای کارت میکرو اس دی همان طور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

این تصویر در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده، اما با این حال ما ما نمی‌توانیم در حال حاضر درستی و صحت آن را مورد تایید قرار دهیم. در هر صورت اگر این موضوع صحت داشته باشد، شما در عین حال که قادر خواهید بود از دو سیم کارت استفاده کنید، می‌توانید از وجود کارت میکرو اس دی نیز بهره مند شوید، این موضوع نسبتا جذابی است.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 5A

در لیست مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای چیز چندان قابل توجهی دیده نمی‌شود. در پنل جلویی این دستگاه یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی (720 در 1280 پیکسل) خودنمایی می‌کند. قدرت پردازشی این اسمارت فون از تراشه اسنپدراگون 425 تامین شده که توسط 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. 16 گیگابایت حافظه داخلی آن نیز از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

بر اساس شایعات منتشر شده، در پنل پشتی شیائومی ردمی نوت 5 ای یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز روزانه این گوشی هوشمند از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی فراهم شده و رابط کاربری MIUI 9 شیائومی بر بالای سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده دارد.

شیائومی ردمی نوت 5 ای در 21 آگوست، یعنی فردا برابر با 30 مرداد ماه به طور رسمی رخ نشان خواهد داد. منتظر باشید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر