;
coinex

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس هستند

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس هستنداپلیکیشن های پولی ای او اس هواداران زیادی دارند؛ اما از آنجاییکه برای دریافت آنها باید مبلغی را پرداخت کنید، علاوه بر اینکه امکان خرید از اپ استور برای کشورهایی مثل ما دشوار است؛ پس می توان از این فرصت استفاده کرد. توسعه دهندگان شخص ثالث، گاهی اوقات بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس خود را به صورت رایگان در اپ استور منتشر می کنند. پیشنهاد می کنیم که هرچه سریع تر این اپلیکیشن ها را دریافت کنید. در ادامه مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس را مشاهده می کنید.

البته فراموش نکنید که بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که در این لیست وجود دارند، تنها برای مدت زمان محدودی به صورت رایگان در دسترس هستند؛ بنابراین اگر به وب سایت مراجعه کرده و قیمت اپلیکیشن را در کنار آن مشاهده کردید، باید بدانیکه فرصت را از دست داده اید. در ادامه با تکراتو همراه شوید:

لیست بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس

Orca Puzzles

Orca Puzzles

یکی از بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس که در این لیست وجود دارد، مجموعه فوق العاده ای از پازل ها را جمع آوری کرده که تصاویر نفس گیری از وال قاتل را نشان می دهد. (لینک دانلود)

Type Nine Keyboard

Type Nine Keyboard

تایپ ناین، اولین کیوبردی است که چیدمان صفحه کلید را با کشیدن روی صفحه نمایش (Swiping) ترکیب کرده است. تایپ کردن به کمک کشیدن انگشت یک تجربه عالی را ایجاد می کند. به محض اینکه مدل خود را انتخاب کنید، تایپ کردن از هر زمان دیگری آسان تر می شود. (لینک دانلود)

Student Planner

Student Planner

این اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان مدرن امروزی فوق العاده است. این برنامه با قابلیت های قدرتمند برای برنامه ریزی های آسان و سریع طراحی شده است. (لینک دانلود)

Life Hacks

Life Hacks

اپلیکیشن لایف هک می تواند هزاران ترفند و توصیه مختلف را در امور مربوط به خانه و کار به شما ارائه دهد. به کمک این برنامه می توانید بهره وری خود را افزایش دهید و از ایده های آن بهره مند شوید. (لینک دانلود)

ListBox

ListBox

بزرگترین ویژگی این اپلیکیشن هشدار دهند و یادآور این است که تا زمانیه مطمئن نشود هشدار را دریافت کرده اید، دست از سر شما برنمی دارد؛ و زمانی که هشدار را دریافت کردید، پیشنهادهایی را برای انجام دادن کار مورد نظر به شما ارائه می کند. (لینک دانلود)

Voice4u AAC

Voice4u AAC

این اپلیکیشن یک برنامه برقراری ارتباط بر مبنای عکس است و برای کسانی که با چالش حرف زدن روبرو هستند، کاربرد دارد. این یک ابزار با قابلیت شخصی سازی بوده که استفاده از آن بسیار آسان است. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر