;
coinex

کاهش قیمت هواوی میت 9 از نزدیک بودن زمان عرضه هواوی میت 10 خبر می دهد

تصویر منتشر شده از هواوی میت 10ریچارد یو، مدیرعامل بخش مشتریان شرکت هواوی مدعی شده که پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی هواوی میت 10 رقیب قدرتمندی برای آیفون 8 اپل خواهد بود. به نظر می‌رسد همان‌طور که انتظار می‌رود هواوی خود را برای رونمایی جدیدترین فبلت این شرکت در ماه اکتبر سال جاری میلادی آماده می‌کند. همچنین کاهش قیمت هواوی میت 9 را نیز می‌توان دلیل دیگری برای نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی هواوی میت 10 دانست.

هواوی میت 9 پرو با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 704 دلار در اینترنت به فروش می‌رسید اما قیمت این محصول هم اکنون با تخفیف به 565 دلار کاهش یافته است. نسخه دیگر پرچم‌دار سال گذشته هواوی یعنی میت 9 نیز با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز پس از این کاهش قیمت 465 دلار به فروش می‌رسد. این کاهش قیمت از سوی هواوی از تلاش این شرکت برای فروش محصولات باقی‌مانده‌ی میت 9 در انبارها و آماده‌سازی برای عرضه میت 10 حکایت دارد.

برو لی، نایب رئیس بخش موبایل شرکت هواوی نیز به تازگی تایید کرده که پرچم‌دار جدید آن‌ها یک فبلت کارآمد با عملکردی بی‌نظیر و مصرف انرژی بسیار خوب خواهد بود. وی همچنین مدعی شده که میت 10 از منظر نرم‌افزاری نیز پیشرفت داشته و با مودم جدید خود تجربه‌ی عملکردی بهینه‌تر را در شبکه 4G برای کاربران به همراه خواهد داشت و علاوه بر این از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت نیز مثل همیشه پیشرفت دوربین این دستگاه نیز مورد انتظار است.

اگرچه که هواوی به صورت رسمی تاریخ رونمایی از میت 10 را تعیین نکرده اما به تازگی یک دعوت‌نامه‌ی ظاهرا معتبر در اینترنت منتشر شده که در آن تاریخ 16 اکتبر برای معرفی این محصول ذکر شده است. بر اساس شایعات این محصول نیز مانند پرچم‌دار سال گذشته‌ی هواوی در دو نسخه با نام‌های میت 10 و میت 10 پرو عرضه خواهد شد و همچنین گفته شده که یک مدل ارزان‌قیمت‌تر و میان رده با نام میت 10 لایت نیز برای پرچم‌دار سال جاری این شرکت تولید می‌شود.

شایعات پیرامون هواوی میت 10 و میت 10 پرو تمامی ندارد و برخی مدعی شده‌اند که نسبت ابعاد نمایشگرهای این دو نسخه‌ از پرچم‌دار هواوی متفاوت خواهند بود. این خبر شاید نشان از این باشد که نسخه‌ی پرو با نمایشگر بدون حاشیه و نسخه‌ی معمول با نمایشگر عادی عرضه شوند؛ بر این اساس سنسور اثرانگشت میت 10 نیز در پنل جلویی جای خواهد گرفت، در حالی که این سنسور در نسخه‌ی پرو ناچارا به دلیل حاشیه‌ی کم نمایشگر آن، به پنل پشتی منتقل خواهد شد. در نهایت نیز چیپست جدید کایرین 970 به عنوان قلب تپنده‌ی هردو نسخه خانواده میت 10، بکار گرفته خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر