;
coinex

تصاویری از گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت با تنظیمات دوربین دوگانه به بیرون درز کرد

تصاویری از گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت با تنظیمات دوربین دوگانه به بیرون درز کردگوشی هوشمند میزو ام 6 نوت که مدل جدید میزو ام 5 نوت به شمار می رود، در اول شهریور ماه (23 آگوست) معرفی می شود؛ کمپانی سامسونگ نیز در همین تاریخ از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی می کند. گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت ، یک دستگاه پرچمدار نیست؛ بااینحال از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار شده است.

بله، درست متوجه شدید؛ شایعاتی که این روزها از گوشی میزو ام 6 نوت منتشر می شوند، از مجهز بودن این دستگاه به تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان عمودی خبر داده اند. جالب اینجاست که چهار فلاش LED این دستگاه در نوارهای آنتن قرار گرفته اند.

این تصاویر همچنین از وجود جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری در این دستگاه خبر می دهند؛ یک پورت یو اس بی و جایگاه اسپیکر نیز در لبه پایینی قرار دارد.

گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت از نمایشگر 5.5 اینچی LED فول اچ دی برخوردار است؛ یک سیستم روی تراشه کوالکوم نیز به جای تراشه هلیو، برای این موبایل در نظر گرفته شده و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. اندروید نوقا نیز به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می شود.

این اسمارت فون در دو نسخه حافظه و رم عرضه می شود؛ نسخه رم 3 گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی و نسخه رم 4 گیگابایتی با حافظه 64 گیگابایتی همراه است. نسخه پایه ای احتمالا با قیمت 240 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر