;
coinex

تصاویر جدیدی از گوشی موتو ایکس 4 قبل از معرفی در دوم شهریور به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از گوشی موتو ایکس 4 قبل از معرفی در دوم شهریور به بیرون درز کردگوشی موتو ایکس 4 ، گوشی میان رده کمپانی لنوو محسوب می شود که قرار است در تاریخ 2 شهریور (24 آگوست) معرفی شود. تا به حال تصاویر زیادی از این اسمارت فون منتشر شده و نمایی از آن را به هواداران نشان داده است.

علاوه بر این، مشخصات تقریبا دقیقی از گوشی موتو ایکس 4 نیز در دست داریم؛ بنابراین، تنها چیزی که از آن مطمئن نیستیم، زمان عرضه، قیمت و بازارهایی است که میزبان این موبایل خواهند بود.

قبل از اینکه لنوو از گوشی میان رده خود رونمایی کند، تصاویری از آن به بیرون درز کرده و نمایی از پنل پشتی و جلویی آن را به نمایش گذاشته است. برخلاف نسخه های قبلی، گوشی موتو ایکس 4 در این تصویر، کاملا روشن بوده و هوم اسکرین آن به خوبی دیده می شود.

گوشی موتو ایکس 4 از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 630 برخوردار بوده که همراه با رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. کشورهای آسیایی و اقیانوسیه، نسخه پیشرفته ای از این مبوایل را دریافت می کنند که به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است.

از دیگر مشخصات موتو ایکس 4 می توان به تنظیمات دوربین دوگانه (لنز RGB 12 مگاپیکسل و لنز زاویه گسترده 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2) و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اسکنر اثرانسگت درون دکمه هوم قرار دارد و احتمالا نسخه ای از این موبایل از نصب دو سیمکارت پشتیبانی خواهد کرد. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای روشن نگه داشتن دستگاه در نظر گرفته شده و اندروید7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی آن اجرا می شود.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی موتو ایکس 4 با برچسب قیمتی 350 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید و قیمت آن در آمریکا، احتمالا 400 دلار خواهد بود. علاوه بر این، می دانیم که این موبایل در مرحله اول، در آمریکای لاتین عرضه می شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر