;
coinex

تصاویری از سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 در قاب زیبای طلایی به بیرون درز کرد

تصاویری از سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 در قاب زیبای طلایی به بیرون درز کردبه تازگی تصویری از گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 در فضای آنلاین منتشر شد، این دستگاه در یک قاب محافظ قرار گرفته که توسط تولید کنندگان شخصی ثالث طراحی شده است. این قاب محافظ از نوع تاشو بوده و توسط شرکت Sailogic ساخته شده است. تصاویر آن در وب سایت آمازون ایندیا منتشر شده اند. به نظر می رسد که کاور این قاب تاشو با قابلیت نمایشگر همیشه روشن سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 سازگاری دارد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دیگری درباره این قاب فاش نشده و تنها رنگ طلایی آن به بیرون درزکرده است. هرچند که در ابعاد 27 در 15 در 5 میلیمتری ساخته شده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، پنل پشتی این دستگاه از یک دوربین برخوردار شده و یک فلاش LED دوگانه در کنار آن قرار دارد، علاوه بر این، یک مونیتور ضربان قلب نیز در کنار آن دیده می شود. در نمای جلویی این قاب مشاهده می کنید که یک نقطه دایره ای به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده و قسمت پایینی آن نیز به یک دکمه هوم مزین شده است؛ اسکنر اثرانگشت درون همین دکمه قرار می گیرد. لبه سمت راستی گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 از دکمه پاور برخوردار شده و این احتمال وجود دارد که دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت چپی قرار گرفته باشند.

با تمام این اوصاف، نمی توان این اطلاعات را چندان درست دانست؛ چرا که جزئیات بیشتری در دست نبوده، علاوه بر اینکه بعید به نظر می رسد کمپانی سامسونگ، مشخصات مدل 2018 را به این زودی در اختیار تولید کنندگان قاب ها قرار داده باشد. گفته می شود گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2018 در اوایل سال میلادی آینده رونمایی می شود.

این غول کره ای قصد دارد تا دو روز آینده (1 شهریور) از پرچمدار سری نوت خود یعنی گلکسی نوت 8 رونمایی کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر