;
coinex

میکروباس الکتریکی فولکس واگن ؛ وسیله ای مناسب برای سفرهای جاده ای

میکروباس الکتریکی فولکس واگن ؛ وسیله ای مناسب برای سفرهای جاده ایمیکروباس فولکس واگن بدون شک یکی از مشخصه های بارز صنعت خودروسازی به شمار می رود. شکل ظاهر متمایز و کاراکتری که دارد، این وسیله را به یکی از شناخته شده ترین وسایل نقلیه دنیا تبدیل کرده است. کمپانی فولکس واگن پس از سالها که از توقف روند تولید آن می گذرد، قصد دارد مدل تازه ای از آن را معرفی کند. این کمپانی رسما اعلام کرد که مدل جدید میکروباس الکتریکی فولکس واگن به زودی کار خود را آغاز می کند.

فولکس واگن به تازگی از کانسپت اتوبوس I.D. Buzz رونمایی کرد؛ این نسخه ای از همان میکروباس اصلی است که تماما الکتریکی بوده و کاملا با تکنولوژی الکترونیکی مدرن همراه شده است. این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد نسخه ای از میکروباس الکتریکی فولکس واگن را تولید کند.

نسخه تولیدی از کانسپت I.D. Buzz با مدل اصلی میکروباس تفاوت دارد؛ تمام باتری های میکروباس الکتریکی فولکس واگن، زیر کف ماشین قرار می گیرند و قرار نیست که مانند نسخه گازوئیلی اصلی، موتور آن در قسمت عقب تعبیه شود.

فولکس واگن همچنین اعلام کرد که میکروباس الکتریکی، همانند نسخه اصلی به عنوان یک خودروی ون به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که نام اصلی میکروباس الکتریکی فولکس واگن چه خواهد بود. تنها چیزی که قطعا از آن اطمینان داریم، برند فولکس واگن و الکتریکی بودن این وسیله نقلیه است.

البته هواداران میکروباس های فولکس واگن باید چند سالی را منتظر بمانند؛ انتظار می رود که این خودرو تا پایان سال 2022 آماده حضور در جاده ها باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر