;
coinex

پیش فروش نسخه 8 گیگابایتی زد تی ای نوبیا زد 17 آغاز شد

پیش فروش نسخه 8 گیگابایتی زد تی ای نوبیا زد 17 آغاز شد
در ماه ژوئن گذشته گوشی زد تی ای نوبیا زد 17 (ZTE Nubia Z17) به طور رسمی معرفی شد. این دستگاه در سه نسخه از نظر فضای ذخیره سازی دیده شد.

نسخه استاندارد نوبیا زد 17 دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، مدلی از آن با همان 6 گیگابایت رم، اما حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و بالاترین نسخه از این دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی خودنمایی می‌کند، این نسخه سطح بالا چند هفته پیش در وب سایت آژانس رگولاتوری چین (تنا) رویت شد. به نظر می‌رسد که نسخه 8 گیگابایتی زد تی ای نوبیا زد 17 نیز در دو نوع متفاوت و با قیمت‌های مختلفی به بازار وارد می‌شود.

از زمان معرفی این دستگاه توسط کمپانی زد تی ای، هیچ یک از نسخه‌های 8 گیگابایتی این دستگاه برای فروش عرضه نشده است، اما اکنون به نظر می‌رسد که پیش فروش نسخه 8 گیگابایت حافظه رم نوبیا Z17 در وب سایت رسمی این کمپانی آغاز شده است. یکی از چیزهای جالبی که درباره نسخه سطح بالای این اسمارت فون دیده می‌شود، قیمت نسخه 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن است.

در حالی که قیمت بالاترین نسخه از این دستگاه که به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده، چیزی در حدود 587 دلار است، نسخه 8 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت پایین‌تر 480 دلار معامله خواهد شد. پیش فروش این نسخه از هم اکنون تا 28 آگوست (6 شهریور ماه) ادامه خواهد داشت.

مشخصات زد تی ای نوبیا زد 17

در لیست مشخصات نوبیا زد 17 زد تی ای، یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بدون حاشیه با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) دیده می‌شود. این نمایشگر توسط پوششی از کورنینگ گوریلا گلس محافظت می‌شود. قلپ تپنده این دستگاه اسنپدراگون 835 کوالکام بوده و انرژی مورد نیاز روزانه آن از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری از قابیلت شارژ سریع QC 4.0 پشتیبانی می‌کند.

دوربین زد تی ای نوبیا زد 17 درست به مانند پرچمدارن بزرگ امروزی از سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی برخوردار است. این دوربین دوگانه ترکیبی از یک سنسور 23 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.8 است. این دوربین دوگانه از زوم اپتیکال 2X و زوم داینامیک 10X پشتیبانی می‌کند. در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سیستم عامل این دستگاه نسخه اندروید 7.1 نوقا بوده که رابط کاربری Nubia UI 5.0 بر بالای آن دیده می‌شود. برند نوبیا زد تی ای می‌تواند در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر