;
coinex

بررسی هزینه هر پیامک فارسی و لاتین در اپراتورهای مختلف

بررسی هزینه هر پیامک فارسی و لاتین در اپراتورهای مختلف

اینکه شما از چه سیم کارتی، دائمی یا اعتباری، یا از چه اپراتوری استفاده می‌کنید، هزینه هر پیامک فارسی و لاتین متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

هزینه هر پیامک از حداقل 88 ریال تا حداکثر 323  ریال متغییر است. البته لازم به ذکر است که ارسال پیامک با وجود گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نسبت به گذشته کمتر شده است اما پیامک هنوز نیز مشتریان خود را دارد.

امروزه استفاده از سیم کارت‌ها بیشتر برای برقراری تماس است اما زمانی که شبکه اینترنت قطع است و یا حتی به دلایلی دیگر، امکان دارد افرادی از پیامک استفاده کنند.

همراه اول

هزینه هر پیامک فارسی و لاتین متفاوت است. ارسال هر صفحه پیامک فارسی از طریق سیم کارت‌های دائمی همراه اول هزینه‌ای معادل 99 ریال و ارسال هر صفحه پیامک لاتین 323 ریال هزینه دارد. در صورت استفاده از سیم کارت‌های اعتباری همراه اول، هر صفحه پیامک فارسی 116 ریال و هر صفحه پیامک لاتین 274 ریال هزینه دارد.

ایرانسل

در صورتی که از مشترکین اپراتور دوم یا ایرانسل دائمی هستید نیز هزینه هر پیامک فارسی و لاتین متفاوت است. هزینه هر صفحه پیامک فارسی در این اپراتور ۸۹ ریال و هر صفحه پیامک به صورت لاتین 160 ریال خواهد بود. مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز برای هر صفحه پیامک فارسی 105 ریال و برای هر صفحه پیامک لاتین 199 ریال پرداخت می کنند.

رایتل

ارسال هر صفحه پیامک فارسی با سیم کارت دائمی رایتل 88 ریال و هر صفحه پیامک لاتین نیز 159 ریال هزینه دارد. ارسال پیام با سیم کارت‌های اعتباری رایتل نیز دارای هزینه‌ای متفاوت است و برای هر صفحه پیامک فارسی 89 ریال و برای هر صفحه پیامک لاتین باید 220 ریال هزینه شود.

.

منبع: donya-e-eqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر