;
coinex

آلکاتل یو 5 اچ دی با مشخصات رده بالاتر کار خود را آغاز می کند

آلکاتل یو 5 اچ دی با مشخصات رده بالاتر کار خود را آغاز می کندکمپانی آلکاتل در فوریه گذشته (بهمن 95) و در کنفرانس جهانی موبایل از چند گوشی پایین رده رونمایی کرد؛ یکی از آن موبایل ها، گوشی آلکاتل یو 5 اچ دی بود؛ این موبایل قبل از نمایشگاه IFA 2017 برلین، از آپگرید های جدیدی برخوردار شده است. این آپگریدها در قسمت های کلیدی این موبایل انجام شده اند.

نمایشگر 5 اینچی آلکاتل یو 5 اچ دی که با رزولوشن 845 در 480 همراه بود، اینبار از رزولوشن 1280 در 720 برخوردار می شود. دوربین ها نیز آپگیرد شده اند؛ دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به 8 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. این دوربین ها از EIS و HDR پشتیبانی کرده و به فلاش LED مجهز هستند. در مقایسه با دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در گوشی آلکاتل یو 5، این دوربین می تواند عکس های بهتری را به ثبت برساند. گوشی آلکاتل یو 5 اچ دی همچنین با باتری بزرگتر 2200 میلی آمپر ساعتی همراه شده و از اندروید نوقا بهره می برد.

سایر مشخصات به همان ترتیب قبلی باقی مانده اند. این دستگاه همچنان با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی همراه است. یک میکرو اس دی کارت برای این دستگاه تعبیه شده که افزایش حافظه تا 128 گیگابایت را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، می توان دو سیمکارت مختلف را در این دستگاه نصب کرد. یک پردازنده مدیاتک MT6737 با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز تامین قدرت موبایل را به عهده دارد.

همانطور که مشاهده می کنید، طراحی ظاهری آلکاتل یو 5 اچ دی نیز تغییر نکرده است.

همانطور که مشاهده می کنید، طراحی ظاهری آلکاتل یو 5 اچ دی نیز تغییر نکرده است. پنل پشتی به نوعی بافت خاص مجهز شده که گرفتن آن در دست ها را راحت تر می کند. پورت میکرو یو اس بی این موبایل در لبه پایینی قرار گرفته و جک هدفون در لبه بالایی تعبیه شده است. آلکاتل یو 5 اچ دی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود.

این موبایل در نمایشگاه IFA 2017 برلین به نمایش گذاشته خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این اسمارت فون در دست نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر