;
coinex

جزییات جدیدی درباره گوشی‌های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو منتشر شد


جزییات جدیدی درباره گوشی‌های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو منتشر شدهواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 محصولات جدیدی هستند که به زودی توسط کمپانی هواوی معرفی و به زودی روانه بازار خواهند شد.

هواوی به زودی پروسه عرضه گوشی‌های پرچمدار سری میت 10 خود را به عنوان جایگزین مدل میت 9 که در سال 2016 عرضه شد، شروع می‌کند. سال گذشته سازنده چینی گوشی پرچمدار میت 9 را در 4 مدل با نام‌های میت 9، میت 9 پورشه دیزاین، میت 9 پرو و میت 9 لایت وارد بازار کرد. از این رو می‌توان انتظار داشت که این برند گوشی ساز معروف چینی چند مدل مختلف را هم با نام هواوی میت 10 وارد بازار کند.

هواوی میت 10 پرو با یک نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه و میت 10 با یک نمایشگر عادی عرضه می‌شود!

یکی از کاربران سایت وبیو (Weibo) گفته است که سازنده چینی می‌خواهد گوشی پرچمدار جدیدش را در دو مدل با نام‌های هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو عرضه کند. این احتمال وجود دارد که مدل میت 10 با یک نمایشگر عادی و مدل هواوی میت 10 پرو با یک نمایشگر بدون حاشیه تمام صفحه در اختیار کاربران قرار گیرد.

علاوه بر این، گفته شده است که مدل عادی گوشی پرچمدار سازنده چینی از یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در جلوی گوشی و مدل پیشرفته به دلیل استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه در طراحی آن، از یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در پشت گوشی بهره می‌برد.

اوایل این ماه هواوی در مصاحبه با چند منبع خبری در رابطه با گوشی‌های جدیدش از عبارت “اینتایر ویو دیسپلی” (EntireView Display) استفاده کرد. این عبارت می‌تواند نشان دهنده استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه در ساخت مدل میت 10 پرو هواوی باشد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گوشی هوشمند هواوی میت 10 در دو مدل عرضه می‌شود به این نحو که یکی از این دو محصول از یک نمایشگر 6.1 اینچی و مدل دیگر از یک نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌برد. در این گزارش‌ها گفته شده بود که مدل بزرگ‌تر، هواوی میت 10 و مدل کوچک‌تر هواوی میت 10 لایت نام دارد.

این احتمال وجود دارد که سازنده چینی، گوشی پرچمدار جدیدش را در سه مدل با نام‌های هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 لایت عرضه کند. با وجود این، هنوز مشخص نیست که آیا مدلی با نام هواوی میت 10 پورشه دیزاین هم به این خانواده اضافه می‌شود یا خیر.

هواوی گفته است که می‌خواهد در تاریخ شانزدهم ماه اکتبر (24 مهر) یک رویداد خبری در شهر مونیخ در کشور آلمان برای رونمایی از سری گوشی‌های میت 10 خود برگزار کند. در بسیاری از خبرهای جدید گفته شده که گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو هواوی به پردازشگرهای کرین 970 مجهز هستند.

هواوی چند وقت پیش در یک تیزر تبلیغاتی گفته بود که در نمایشگاه IFA 2017 که در تاریخ دوم سپتامبر (11 شهریور) در برلین برگزار می‌شود، از یک تراشه هوش مصنوعی موبایل رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود که این تراشه با کرین 970 به صورت یکپارچه ساخته شود.

بعضی از منابع خبری گفته‌اند که هواوی احتمالا گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو خود را با دوربین‌های دوگانه اصلی لایکا (Leica) عرضه می‌کند. این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی RGB و یک سنسور 20 مگاپیکسلی تک فام بهره می‌برد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر