;
coinex

ال جی وی 30 پلاس به صورت غیر رسمی تایید شد


ال جی وی 30 پلاس به صورت غیر رسمی تایید شدطبق گزارش‌ها، ال‌جی در مراسم رونمایی از ال جی وی 30 از نسخه‌ دیگری نیز به نام ال جی وی 30 پلاس رونمایی خواهد کرد. با تکراتو همراه شوید.

تنها ۱۰ روز به رونمایی رسمی کمپانی کره‌ای ال‌جی از جدیدترین پرچم‌دارش به نام ال جی وی 30 باقی مانده است. با این حال، اطلاعات جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه یک نسخه‌ی پریمیوم از این محصول نیز معرفی می‌شود.

این محصول، ال جی وی 30 پلاس نام دارد. منبعی که این اطلاعات را فاش کرده است ایوان بلاس، افشاگر معروف است که از تلفن هوشمند در دست ساخت ال‌جی به شکل +LG V30 نام برده است.

بلاس در صفحه توییتر خود لوگویی را منتشر کرده است که آن را منتسب به ال جی وی 30 پلاس می‌داند. از مشخصات این محصول بهره بردن از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ذکر شده و این در حالی است که نسخه‌ معمولی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

مشابه چنین اقدامی در گذشته نیز رخ داد و شاهد رونمایی و عرضه محصولی به نام ال جی جی 6 پلاس بودیم که بعد از ال جی جی 6 به بازار عرضه شد. البته بعید به نظر می‌رسد که چنین حالتی برای ال جی وی 30 پلاس نیز رخ داده و بعد از نسخه‌ معمولی روانه‌ی بازار شود.

انتظار می‌رود که نهم شهریور شاهد رونمایی ال‌جی از جدیدترین محصولاتش باشیم. به غیر تفاوت در میزان حافظه داخلی، اطلاعات زیادی در مورد نسخه‌ پریمیوم ال جی وی 30 در اختیار نداریم؛ اما می‌توان انتظار داشت که این نسخه از حافظه رم بیشتری نیز بهره برده و در رنگ‌بندی‌های بیشتری روانه بازار شود.

همچنین احتمالا شاهد عرضه‌ ال جی وی 30 پلاس ابتدا در کره‌ جنوبی خواهیم بود و این محصول پس از مدتی روانه بازار جهانی خواهد شد. در مورد نسخه‌ معمولی این تلفن هوشمند باید گفت که از نمایشگر ۶ اینچی با پنل پولد، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ترکیب دوربین دوگانه خواهد بود.

ال جی وی 30 که از رابط کاربری جدید ال‌جی بهره می‌برد با برچسب قیمت ۷۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که ال جی وی 30 پلاس از برچسب قیمت ۸۷۵ دلاری برخوردار باشد.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر