;
coinex

موتو ایکس 4 از نگاه تصاویر ایرانی، یک گوشی رنج متوسط زیبا و کاربردی!

موتو ایکس 4 از نگاه تصاویر ایرانی، یک گوشی رنج متوسط زیبا و کاربردی!چند وقت پیش گفته شد که موتورولا می‌خواهد در تاریخ 2 شهریور (24 اوت) برای رونمایی از یک محصول جدید یک رویداد خبری برگزار کند؛ بعضی به این فکر افتادند که شاید موتو ایکس 4 همان گوشی هوشمندی باشد که قرار است که در این رویداد در معرض عموم قرار گیرد و حال به نظر می‌رسد که این نظریه درست بوده است زیرا موتورولا گفته که می‌خواهد فردا از این گوشی رنج متوسط رونمایی کند.

دیروز چند تصویر جدید از گوشی موتو ایکس 4 در فضای مجازی منتشر شد و امروز دوباره همه چیز یک قدم به جلو برده شده زیرا نمایندگی رسمی برند موتورولا در ایران یک تصویر جدید از این گوشی هوشمند و دوربین دو گانه آن را در فضای مجازی قرار داده است. ظاهرا در کنار این تصاویر تعدادی از مشخصات این گوشی هوشمند هم در اختیار کاربران گذاشته شده است. طبق اطلاعات منتشر شده گوشی هوشمند موتو ایکس 4 از یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی، پردازشگر 8 هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 630 و واحد پردازش گرافیکی آدرینو 508 بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این محصول می‌‌توان به یک دوربین دوگانه اصلی مجهز به یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت RGB و یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 زاویه گسترده، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000mAh با قابلیت پشتیبانی سیستم شارژ سریع توربو شارژ، سیستم عامل اندروید 7 نوقا و بدنه مقاوم سازی شده در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک با رده بندی مقاومتی IP68 اشاره کرد. رده بندی مقاومتی IP68 گوشی جدید موتورولا را قادر می‌سازد تا به مدت 30 دقیقه در عمق 1.52 متری آب دوام بیاورد.

موتو ایکس 4 در حدود 412 دلار قیمت دارد و قرار است که در بازار کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و در قاره آسیا با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود.

موتو ایکس 4

موتو ایکس 4

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر